Ik had laatst mijn plexje zijn firmware geupdate van 1.08 naar 1.09. XP vroeg toen om de XP CD, maar aangezien mijn fikker niet werd herkend kon ik dus ook niet die files vinden.... heb het toen geprobeert met de files die al in wat driver mappen staan van XP, maar ik kreeg deze foutecode:
Weer in mijn nieuwe pc gedaan, en weer zelfde foutcode. met een win '98 bootflop krijg ik hem wel werkend, dus het is echt een fout in XP. Maar heb geen idee meer wat te doen,
ik heb ook force aspi geprobeert, de check is goed maar nog steeds zelfde foutcode
Ik heb mijn fikker in mijn andere pc gedaan en win '98 herkende hem meteen en ik heb de firmware weer teruggezet.Windows successfully loaded the device driver for this hardware but cannot find the hardware device. (Code 41)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
Weer in mijn nieuwe pc gedaan, en weer zelfde foutcode. met een win '98 bootflop krijg ik hem wel werkend, dus het is echt een fout in XP. Maar heb geen idee meer wat te doen,
ik heb ook force aspi geprobeert, de check is goed maar nog steeds zelfde foutcode