Plee doortrekken = 'tik' op Midiland S4 7100..?!

Pagina: 1
Acties:

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28
Het lijkt wel of het huis hier haunted is; als iemand een kraan opendraait of de plee doortrekt geven de sattelites van m'n S4 7100 een tik (zo'n eentje als je 'm aanzet). Aan onze plee is geen onderdeeltje electronisch, 100% mechanische schijt-troon ;) Want een wasmachine (waar 'ie ook tikken van geeft...) gebruikt leuk stroom, maar dat is het dus niet |:( Want de plee... ehhh ja :r You get the idea???

Heeft iemand een idee hoe het komt: leidingen kut geaard? Verwarming te dicht bij mijn speakers? :? Ik ben geen installateur, maar weet wel dat 't zéér f*cked up is.

Dus oplossingen/antwoorden/zinnige replies zijn welcome.

Verwijderd

heeel mischien hetvolgende

een loszittende waterleiding, op het moment dat jij doortrekt gaat de kraan die de pot weer vult ineens open, het wil dan nog wel eens dat die leiding daardoor beweegt....en in jou geval wellicht net even de stroom onderbreekt die er mischien wel net naast ligt

je kan in die gevallen de leiding ook vaak horen bewegen

Verwijderd

Da's vreemd... Mijn fps1000 deden ook altijd geluid van radio spelen als ik aan het slapen was :)

Pikten 'n willekeurige russische am/fm uit en begonnen me te pesten :)
(ook als stekk0r eruit was :))

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28
Nee dames geen van bovenstaande is hier aan de hand... Een zeker geen commies op de radio ;)

Verwijderd

Mischien een zak schone aarde opentrekken 8-)

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:12

Arjan A

Cenosillicafoob

Hee, ik heb dat ook wel eens, maar niet vaak. Dan komt er zo'n tik door de speakers.

Wat betreft die russische zenders, waarschijnlijk fungeert de draad naar je fps-speakers als antenne. Dat is nl het principe van AM. Als je die draad langer/korter maakt, ontvang je andere zenders.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Misschien komt het omdat je zelf niet spoort... vage electrische stroompjes in je hersenen die je boxen beinvloeden ofzo. groeten uit g.a. enne.. Roel, wanneer gaan we weer karten?
Pagina: 1