Ben bezig met mijn winamp knopjes op een bay tezetten deze komt dan mooi op de game port van me geluids kaart.
waneer het af is volgen pics
waneer het af is volgen pics
Verwijderd
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
er zijn diverse pluggins bij http://www.winamp.com te vindenOp maandag 19 november 2001 20:46 schreef hutmannetje het volgende:
hoe heb je dat dan gedaan?? ik heb hier ook nog een ouwe gamepad liggen. Wat voor plugin was het dan?? want dit lijkt me wel handig
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
heb net die ene van mij uit elkaar gehaaldOp maandag 19 november 2001 21:11 schreef artecman het volgende:
precies gewoon op winamp zoeke om zon plugin heb ik ook gedaan en oud game pad uit elkaar gesloopt... best verrote print plaat zat er in maar jah ik probeer er wel wat knopies op temake wat draadjes solderen en klaar is kees.. vrij simpel tedoen, en meer knopjes als bv over een compoort
Dat lijkt me iets lastiger. Een gamepad verbouw je alleen qua uiterlijk. Als hij in je kast zit verwerkt kan je er nog spelletjes mee spelen als je wil. Een gameboy werkt iets anders dan een standaard Gamepad vrees ikOp maandag 19 november 2001 21:25 schreef marcnolte het volgende:
cool, kun je misschien pics en guides posten?
Is het mogelijk om zo'n afstandbediening van een oude gameboy te maken, denken jullie?
Verwijderd
idd, zelfde idee. Altijd leuk om een knuppel uit je kast te hebben steken om je WinAmp te besturenOp maandag 19 november 2001 21:47 schreef artecman het volgende:
daar mee kan je het inderdaad ook doen ja....
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Verwijderd
waar blijft de foto dan he? Schiet opOp maandag 19 november 2001 22:50 schreef artecman het volgende:
ik zal straks even een picture maken met hoe et er ongeveer bij mij en waarschijnlijk bij velen er uit ziet en uit leggen hoe het werkt... et is vrij simpel en voor de meesten wel te doen, maar voor de genen die het niet snappen zal ik even een piccie maken
greetz
Verwijderd
Winamp joy control als ik me niet vergis, maar dat staat zoals vaker gezegd wel ergens op de winamp site tussen de plug-insOp maandag 19 november 2001 20:46 schreef hutmannetje het volgende:
hoe heb je dat dan gedaan?? ik heb hier ook nog een ouwe gamepad liggen. Wat voor plugin was het dan?? want dit lijkt me wel handig

da's inderdaad kloteOp dinsdag 20 november 2001 07:41 schreef happy3736 het volgende:
maar het probleem is ik heb al een afstandsbediening voor winamp van m'n miro pctv
Ik zou echt die afstandsbediening kapot maken hoor! Dat kan echt niet zo!Op dinsdag 20 november 2001 07:41 schreef happy3736 het volgende:
ik heb zo'n infrarode gamepad die gaan we maar es uit elkaar slopen en dan bouwen we een afstandsbediening
maar het probleem is ik heb al een afstandsbediening voor winamp van m'n miro pctv
Ik heb ze niet op een rij omdat de printplaat van de joypad er gewoon nog achter zit, dus links zitten normaal gesproken de richtingsknoppen en rechts 4 vuurknoppen. Die vuurknoppen zitten verder uit elkaar. Dus als je ze naast elkaar zou zetten dan zitten ze niet allemaal even ver van elkaar af. Ik vond dit ook wel mooi eigenlijk.Op dinsdag 20 november 2001 16:31 schreef answer_man het volgende:
waarom zo moeilijk boven en naast elkaar
ik zou ze gewoon netjes op een rijtje hebben geplaatst ofzo?
mjah, jouw keuze. en et ziet er wel netjes uit, dat wel
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Op maandag 19 november 2001 21:57 schreef artecman het volgende:
stropdas gewoon die print plaat pakken bij mij is het zo makkelijk... op die print plaat zitten gewoon soort contact dat verbroken is. soldeer je er nou 2 draadjes aan, en een knopje dan is et contact nog steeds verbroken. druk je op zon knopje, dan is er contact, simpel. denk dat et bij alle joy stick pads het zelfde is, ik heb ook nog een steering wheel zou dat ook lukken, ?? WHAHA .. mooie stuur er uit tuuk lukt dat
edit:
Ja het is mogelijk een multi jog
hehe tuurlijk kan dat zolang er maar een verbinding ontstaat tussen die 2 punten... als er verbinding is is het als het ware dat die knuppel om laag is, of een knop is in gedrukt
als ik et af heb heb et nog nie af zoek nogstees goeie knopjes en me bay moet ik nog maken.. heb hier wel 2 knopjes maar die zou ik dan op een profesorische manier er op moeten zetteOp dinsdag 20 november 2001 17:35 schreef ido het volgende:
hier een plugin om met joystick te bedienen:
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=179
succes!
ps wanneer komen die fotoŽs nou?
Verwijderd
danke, heb het met de com-poort gedaan ja, enigste nadeel is dat je maar 4 knopjes kut gebruiken, maar dat vind ik genoeg, en de ruimte er naats is voor een toekomstige lcdOp dinsdag 20 november 2001 17:58 schreef artecman het volgende:
cool gedaan! waar mee heb je em dan gedaan de com poort?
maar waarom heb je de knopjes niet mooi naast elkaar? en wat kosten die knopjes van jou?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
cool komen er ook nog pics strakkeis ofzow? wel vet om tezien wat mensener van maken... top workOp dinsdag 20 november 2001 23:15 schreef crashoverride het volgende:
Ik heb gewoon een oude joystick gebruikt....
Ik heb 4 knoppen + 2 assen
(de assen voor volume en fast-forward/rewind)
Plug-in er op en klaar
nou dat ga ik niet echt helemaal uit leggen, maar, compoort heeft niet zo veel pennetjes als een gameport... dus zullen daar ook niet meer knopjes op kunne correct me if iam wrong maar een com port heeft dacht ik maar 8 pennetjes en een game port 10 ofzowww dus jah !hoezo kan je met de Com-poort maar 4 knoppen aansturen
Verwijderd
Verwijderd