Agfa snapscan 1212p

Pagina: 1
Acties:

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:48
Heb al een tijdje deze scanner, maar heb hem lang niet gebrukt.
Ik heb hem zojuist geinstaleerd, maar na afloop kreeg ik bericht: please connect or swicht on your scanner, maar hij staat aan en aangesloten. :? Na driver update nog steeds hetzelfde bericht. :'( Eindelijk na flink zoeken dit gevonden op de afga site:
"Unfortunately we do NOT support the parallel port scanners on a Windows 2000 or Windows XP platform. Only USB and SCSI scanners are supported on Windows 2000 or XP."
Weet iemand mischien hoe ik me scannertje toch nog aan de praat krijg op Win2k?

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 19:26
Hm, mijn SnapScan 1212p doet het gewoon onder XP :? Geen problemen mee gehad tot nu toe, installatie, scannen, bewerken, alles gaat even goed als onder een ander OS :)

Heb verder niks bijzonders gedaan, gewone normale install vanaf de cd, rebootje en scannen maar :P Dan kunnen ze wel zeggen dat 'ie het niet hoort te doen, heb ik gewoon geluk ofzo? Vaag hoor :)

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:48
Ja, mischien geluk met XP en geen met 2k |:(
Maargoed, is er mischien iemand waar hij het wel doet onder 2000?

Verwijderd

jawel ik heb hem doen marcheren die 1212p onder 2000 :) :) :) maar de oplossing was niet echt katholiek.
Ik heb nl vmware gebruikt en daarin win 98 geinstalleerd.
Dus vanuit dat programma start in in win2000 win 98 op en vanuit win 98 kan je gewoon scannen

als je dit niet ziet zitten zou ik gewoon opteren om win xp te installeren lijkt mij immers een betere oplossing

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> HA :).

• kimielco
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Op maandag 19 november 2001 19:38 schreef Tha_Snail het volgende:
Hm, mijn SnapScan 1212p doet het gewoon onder XP :? Geen problemen mee gehad tot nu toe, installatie, scannen, bewerken, alles gaat even goed als onder een ander OS :)

Heb verder niks bijzonders gedaan, gewone normale install vanaf de cd, rebootje en scannen maar :P Dan kunnen ze wel zeggen dat 'ie het niet hoort te doen, heb ik gewoon geluk ofzo? Vaag hoor :)
hallo

Wanneer ik xp opstart wordt mijn scanner niet gezien, was dat ook bij jouw het geval!!!!

Ik heb namelijk een soortgelijke probleem dat xp hem niet wilt zien!!

• kimielco
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Op maandag 19 november 2001 18:52 schreef The_Woesh het volgende:
Heb al een tijdje deze scanner, maar heb hem lang niet gebrukt.
Ik heb hem zojuist geinstaleerd, maar na afloop kreeg ik bericht: please connect or swicht on your scanner, maar hij staat aan en aangesloten. :? Na driver update nog steeds hetzelfde bericht. :'( Eindelijk na flink zoeken dit gevonden op de afga site:
[..]

Weet iemand mischien hoe ik me scannertje toch nog aan de praat krijg op Win2k?
hallo
lees dit bericht en heb soortgelijke probleem heb jij voor mij een oplossing om het system binnen xppro te laten werken
Pagina: 1