Ik heb nu een sb 128 pci soundkaartje en op mijn ecs mobo zit nog wat onboard troep. Hierop heb ik mijn stereo setje als versterker + boxen aangesloten. Ik luister mijn mp3's soms via mijn pc en soms via mijn mp3-cd-speler die ik dan rechstreeks op de aux uitgang van mijn stereo aansluit. Als ik dit laatste doe is ut geluid toch best wel een stukje beter. Nu wil ik dus gewoon net zulke goede kwaliteit hebben via mijn pc als via mijn mp3-cd-speler dus zoek ik een andere geluidskaart. Verder vind ik het belangrijk dat ik goed geluid (dat ik iedereen van links en rechts ook nog een beetje kan horen aankomen) heb in vooral first person games. Het is dus vooral voor films/muziek/games.
Mijn budget is zo'n 100,- (wil de soundkaart op de hcc kopen en moet daar ook nog een ati7500 kopen
)
Ik heb een sb live 5.1 oem gezien voor 100,-, alleen heb ik hier op GoT ook al allemaal probs met deze kaart voorbij zien komen
Verder heb ik ook wat kaarten van andere merken gezien maar die ken ik niet, dus weet ook niet goed wat er daarvan voor zo'n 100,- te koop is (ik ken als noob eigelijk alleen creative)
Er is nog een reden waarom ik een andere soundkaart wil, zie daarvoor dit topic: [topic=324268/1/25]
Ja, ik heb de search gebruikt maar kon daar niet echt recente topics vinden
Mijn budget is zo'n 100,- (wil de soundkaart op de hcc kopen en moet daar ook nog een ati7500 kopen
Ik heb een sb live 5.1 oem gezien voor 100,-, alleen heb ik hier op GoT ook al allemaal probs met deze kaart voorbij zien komen
Verder heb ik ook wat kaarten van andere merken gezien maar die ken ik niet, dus weet ook niet goed wat er daarvan voor zo'n 100,- te koop is (ik ken als noob eigelijk alleen creative)
Er is nog een reden waarom ik een andere soundkaart wil, zie daarvoor dit topic: [topic=324268/1/25]
Ja, ik heb de search gebruikt maar kon daar niet echt recente topics vinden
For those about to rock, we salute you!