Ik krijg binnenkort een oude Pentium 120
bak. Daar wil ik een volwaardig multimedia apparaat van knutselen. Ik was van plan er een DVD-speler/decoderkaart in te doen, een snellere processor. Verder wil ik het apparaat aansluiten op mijn _stereo_ receiver
, om toch van het dvd-geluid te kunnen genieten, net als de vele mp3'tjes die ik erop ga zetten.
Er rijzen alleen wat vragen:
-hij heeft een brak mobo met een SiS 5511/12/13 chipset erop en een manual waar met geen woord wordt gerept over fabrikant of website...
-ik weet ook niet hoe ver deze chipset gaat m.b.t. processorsnelheden...
-heeft een Dxr3/Hollywood+ wel een aansluiting voor een stereo-signaal?
-In de manual staat alleen dat de chipset ondersteuning biedt voor PIO 4 mode en Bus Mastering. Levert dit problemen op voor de DVD-speler?
Verder heb ik natuurlijk al wat rond gezocht voor eerdere ervaringen, meer ervaringen zijn uiteraard ook welkom.
Alvast bedankt.
Er rijzen alleen wat vragen:
-hij heeft een brak mobo met een SiS 5511/12/13 chipset erop en een manual waar met geen woord wordt gerept over fabrikant of website...
-ik weet ook niet hoe ver deze chipset gaat m.b.t. processorsnelheden...
-heeft een Dxr3/Hollywood+ wel een aansluiting voor een stereo-signaal?
-In de manual staat alleen dat de chipset ondersteuning biedt voor PIO 4 mode en Bus Mastering. Levert dit problemen op voor de DVD-speler?
Verder heb ik natuurlijk al wat rond gezocht voor eerdere ervaringen, meer ervaringen zijn uiteraard ook welkom.
Alvast bedankt.