Toon posts:

Philips A2.500 schel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net bovenstaande boxset gekocht en heb 'm ff snel op mijn oude Soundblaster aangesloten (gewoon stereo). Maar 't geluid is vrij schel. Ik weet dat het een budgetsetje is, maar ik had gelezen dat ze toch wel goed geluid geven.

Nu heb ik een thuisbios hiero; ben ik misschien verwend? Of komt dat schelle omdat ik nog geen goeie surround card heb?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je bent simpelweg verwend. Zo schel vond ik ze ook weer niet. Minder erg dan een fps1000 in ieder geval :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ah okay :). Zal misschien ook komen omdat ik hier ook van die witmerk/trust/whatever 80/100watt *STANDAAAARD* boxjes heb staan. En die beuken er lekker in voor destijds pff.. 75,- ofzo?!...

edit:
ow, en misschien ook door me pioneer 100W actieve subwoofer, groter als me miditower 8-)

Verwijderd

Topicstarter
DAMN, shitload aan tomatensoep in me schoot tijdens replyen |:(

edit:
Me kleren in de was en de afwas gedaan ://. Boel kan wel op slot

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:21
jammer van de soep.

ben eigenlijk wel erg benieuwd wat anderen vinden van die flipsjes. Zit er nog steeds sterk over te denken om ze aan te schaffen.
Gebruik je die pioneer subwoofer bij deze set? Vaak is het zo dat als je er een beetje "echte" bas ingooit de schelheid wel meevalt.
Wat bedoel je eigenlijk met schel?

Ow dacht dat je het over de a3.500 had.... |:(

diskeltische lurker

Verwijderd

Topicstarter
Neej, die pioneer subwoofer staat in mijn kamer. Pour le DVD.

Schel... heel veel middentonen en niet echt een warm geluid. En ik heb hier al JBL boxen, die al een wat scheller karakter hebben. Maar 't is ff wennen denk ik gewoon. M'n verwachtingen waren misschien iets te hoog.
Pagina: 1