van andere mensen hoor ik weer verhalen dat ze vreselijk goed zijn...
Hehe, ik ben er zelf 1, maar laten we aub geen topic maken over wat en hoe MM is. We cheaten iig niet, we kotsen eropOp maandag 19 november 2001 18:41 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Kreeg gisteren al wat te horen... MM was terug... en zouden cheaters zijn...
van andere mensen hoor ik weer verhalen dat ze vreselijk goed zijn...
Was wel ff een leuk potje
JaOp maandag 19 november 2001 18:57 schreef devv05 het volgende:
Lol is dit een kijk-eens-hoe-goed-ik-ben-topic ofzo? en wat is MM voor clan? nooit van gehoord iig
http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=6083
of je et moet geloven weet ik niet...
dat weet toch elke cs'er.. Leuke verhalen altijd
Maar wat ik net al zei, dit gaat niet over MM
Ben me 15-0 screen kwijt... vond ik een leuke prestatie van me...
Kheb tegenwoordig nog weleens goede invallen... komt der weer zo'n klote cheatertje die je ff volgt... ben je ej score weer kwijt...
Elke score is natuurlijk afhankelijk van andere spelers, teamgenoten en skills. T'is gewoon leuk om te zien wat er allemaal haalbaar isOp maandag 19 november 2001 19:21 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
weet de nieuwere generatie niet...
Ben me 15-0 screen kwijt... vond ik een leuke prestatie van me...
Kheb tegenwoordig nog weleens goede invallen... komt der weer zo'n klote cheatertje die je ff volgt... ben je ej score weer kwijt...klotecheaters ook!

of fraglimit 50 of timelimit 20
Op maandag 19 november 2001 19:41 schreef Renkie het volgende:
Wat screens van Half-Life DM, het originele spel waar CS op gebaseerd is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
All mighty famous Renky. Ik hoor veel verhalen over je via NoX.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Die screenie van 3,5 uur lang spelen ofzo ?Op maandag 19 november 2001 20:04 schreef axis het volgende:
Ik zat in TTC, maar mijn teamm8s kwamen nooit opdagenclan is nu opgeheven..
[afbeelding]
LekkerOp maandag 19 november 2001 20:04 schreef axis het volgende:
[afbeelding]
dat isniet zo opvallend hoorOp maandag 19 november 2001 20:04 schreef axis het volgende:
[afbeelding]
edit: lol iedereen quote dezelfde post
maar dat is mijn mening
als je naar die ratio kijkt is het ook niet zo goed.. ik speel de laatste tijd alleen nog maar op xs4all, en mijn ratio over de laatste maand is 0.72
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Dat klopt helemaal.Op maandag 19 november 2001 20:07 schreef Just_a_Gamer het volgende:
Ik vind dit een nutteloze topic. Een heel duidelijke topic van zie mij HOE GOED IK WEL NIET BEN
maar dat is mijn mening
Maar waarom reageer je dan met een post?
Er lopen genoeg topics die nog meer onzin bevatten. De 1 vind dit leuk, de ander dat. En jij bent een dat.
Laten we het gewoon leuk houden.
Das idd lachen. Ze kunnen geen moment spelen, (ook niet onder een andere naam) zonder voor cheater te worden uitgemaaktOp maandag 19 november 2001 20:18 schreef devv05 het volgende:
Nou stoer hoor.. komt misschien wel door jullie "reputatie"?
Die Grappie btw, was een tijd geleden nog aan et zeggen dat ie cheatte... kweet niet offie het nog steeds doet
Verwijderd
Screenie werkt niet, check page 3
Zon crosshair wil ik ook, zo'n rood kruisjeOp maandag 19 november 2001 20:23 schreef devv05 het volgende:
Nou ik heb een zeldzame screen van mezelf gevonden.. (neem nooit screens) lang niet zo stoer als die van jullie natuurlijk, maarja verschil moet er wezen
[afbeelding]
que?Op maandag 19 november 2001 20:24 schreef The Fox het volgende:
[..]
Zon crosshair wil ik ook, zo'n rood kruisje
http://ice.prohosting.com/devv05/soepah.jpg
ff kopieren in nieuw venster je host ondersteund geen direct linking.
Ga eens naar de link,
doet ie het dan wel?
oke momentOp maandag 19 november 2001 20:26 schreef MM- het volgende:
devv05 :
ff kopieren in nieuw venster je host ondersteund geen direct linking.
---
http://ice.prohosting.com/devv05/ dan maar..
weet iemand nog manier om direct te linken? (of betere host?)
Nou ik weet niet hoe ik direct link kan maken.. Of iemand moet andere host weten ofzo.. Of je moet gewoon op die link klikken.. (werkt dat wel?)Op maandag 19 november 2001 20:31 schreef The Fox het volgende:
Hehe, t gaat lukken ?
Ja op de link klikken werkt welOp maandag 19 november 2001 20:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe ik direct link kan maken.. Of iemand moet andere host weten ofzo.. Of je moet gewoon op die link klikken.. (werkt dat wel?)
ehm f2s.com?Op maandag 19 november 2001 20:36 schreef devv05 het volgende:
Oh dan moeten jullie dat maar doenMaar ff offtopic, weet iemand nog een goeie site voor mij waar ik ff wat kan hosten af en toe?? (en die ook direct linking toestaat)
Screenies nu
Welcome to the Freedom2surf signup page!Op maandag 19 november 2001 20:37 schreef MM- het volgende:
[..]
ehm f2s.com?
Screenies nu
Sorry - Our free webservers are currently full
Nog meer suggesties?
Nee ik wil zelf ff ergens goeie webspace hebben.. wel vaker dat ik ff snel iets wil hosten en waar dat nergens goed en snel lukt..Op maandag 19 november 2001 20:41 schreef MM- het volgende:
ok goed dan, als je nog screenies wilt posten stuur ze maar naar mij...
There is no magic.
Moet ik mezelf zeker eerst helemaal registreren daar enzo of niet? Krijg ik weer allemaal van die rotzooi thuisgestuurd..Op maandag 19 november 2001 20:43 schreef The_Will het volgende:
Bij wanadoo kun je gratiz accountje aanmaken - krijg je er nog us pop mail adres bij ook.
Download jij m dan ff MM en maak direct linking voor me
gratis hosts? zoek ff op google ofzo.
ok eindelijk dan :
Koel tnx manOp maandag 19 november 2001 20:49 schreef MM- het volgende:
ok genoeg off topic plz, het is net zo leuk ik wil geen slotje... als je direct linking wilt stuur ze dan naar mij(voor nu dan he cs-pics)
gratis hosts? zoek ff op google ofzo.
ok eindelijk dan :
[afbeelding]

Doet ie het nu wel?????
Zoja dan mag de jouwe wel weer weg
@$)&*)@($_@)$@)$_)@(%*U_*)%U@) hij deed het net en nu weer zon angelfire plaatje.. I GIVE UP
Verwijderd
IK zat bij clan [BAK] (hou je nog even rustig) via een vriend ben ik gejoined (lees: geinfeltreed (niet letten op spellingsfouten) en wat ontdekte ik.... ze zaten een fusie te plannen met MM.. ze waren ermee bevriend en speelden vaak wars tegen elkaar.. nu hebbik een ding te zeggen over MM BAK en Myg0t : JULLIE SUCKEN!
denk dat je [M] Bedoelt...Op maandag 19 november 2001 21:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
okok om de knoop door te hakken:
IK zat bij clan [BAK] (hou je nog even rustig) via een vriend ben ik gejoined (lees: geinfeltreed (niet letten op spellingsfouten) en wat ontdekte ik.... ze zaten een fusie te plannen met MM.. ze waren ermee bevriend en speelden vaak wars tegen elkaar.. nu hebbik een ding te zeggen over MM BAK en Myg0t : JULLIE SUCKEN!
Btw, weet jij nog wat dingen zoals forums van bak enzo?
Omg, totally off-topicOp maandag 19 november 2001 21:24 schreef ReV3rEnD het volgende:
okok om de knoop door te hakken:
Ik weet nix over een BAK-MM fusie. MM is al jaar dood ofzo
On-topic=
Screens,screens,screens..
Verwijderd
Dat special heb ik ook, geen ideeOp maandag 19 november 2001 22:31 schreef SuB het volgende:
[afbeelding]
ik ben bezurk =]
niet zoveel bijzonders offcourse....
geen idee wat _special is btw?????
Lol command

2 mins met softwaremode... 20 fps
OpenGL wil sinds vandaag niet langer dan 2 mins stabiel werken en crashed dan !
lolOp maandag 19 november 2001 22:39 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[afbeelding]
2 mins met softwaremode... 20 fps
OpenGL wil sinds vandaag niet langer dan 2 mins stabiel werken en crashed dan !
Ehm slang cheat dus niet.Op maandag 19 november 2001 20:15 schreef FuTaL het volgende:
[afbeelding]
(nu weet ik lekker wie futal is
Kenners weten waarom
HeHeOp maandag 19 november 2001 22:53 schreef Da_RoNiN het volgende:
[..]
Ehm slang cheat dus niet.
(nu weet ik lekker wie futal ishehehehe)
The devil is in the details.
net_graph 1 tm 5Op maandag 19 november 2001 23:02 schreef Marc00 het volgende:
Hoe krijg je nou eigenlijk de framerate in CS te voorschijn? je moest toch cq_drawfps 1 intikken? of is dat fout?
Dit lagt wel ietsje, bijna niet merkbaar.
Damn, wat mis ik die oude cs scoreschermen... veel duidelijker dan die zooi die et nu is!
ooh cl ik dacht cqOp maandag 19 november 2001 23:06 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
cl_drawfps 1 dan zie je et linksbovenin
Damn, wat mis ik die oude cs scoreschermen... veel duidelijker dan die zooi die et nu is!
The devil is in the details.
Verwijderd
mooi, ik zal de wararrangers op de hoogte stellen dat we geen wars challengen en geen wars accepten van MM.
Verwijderd
Ok ik zal even de goede oude tijd showenOp maandag 19 november 2001 23:06 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
cl_drawfps 1 dan zie je et linksbovenin
In 20 minuten:

Half uurtje op LAN CS 1.0

5 kills met 100 hp in ongeveer 3 seconden (1e headshot-kill was al weer uit beeld) CS 1.0
Beta 5.2 (?) of iets eerder SCOREBOARD
Verwijderd
Renkie jij cheatOp maandag 19 november 2001 19:41 schreef Renkie het volgende:
Wat screens van Half-Life DM, het originele spel waar CS op gebaseerd is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dinsdag 20 november 2001 07:51 schreef Kaap het volgende:
clan Emmen he...hmmm
mooi, ik zal de wararrangers op de hoogte stellen dat we geen wars challengen en geen wars accepten van MM.
Het domste wat je wel kan doen is gewoon simpelweg met dezelfde clantag terugkomen. Niemand (die wat langer meeloopt) neemt je dan toch meer serieus?
Hier nog een plaatje uit de tijd dat de speedcheat roeleerde
I'm not as think as you stoned I am
30 minuten estate:

en minder dan 30 minuten op een LAN room.bsp om 2 uur 's nachts na wat bier
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Tinkywinky was zeker AFK...Op dinsdag 20 november 2001 13:18 schreef Kees het volgende:
okay
30 minuten estate:
en minder dan 30 minuten op een LAN room.bsp om 2 uur 's nachts na wat bier(1 ruimte, je kunt net springen
screenie gemaakt door huisgenoot ik ben [GaT]Zuiplap)
Verwijderd
Wat een zouteloos topic zeg. Beetje op gaan scheppen over je score
Ik vind dat als je goed bent dat je vanzelf respect en waardering krijgt van andere spelers op de server waar je altijd speelt. Daarvoor hoef je geen screens te posten van je scores, helemaal als die eenvoudig te faken zijn met bots of cheats
Verwijderd
Dat was op LAN beta 5.2 tegen elkaar... Dus geen newbies, dan haal je geen hoge scores... De beste tijd van MM was met CS 1.0... Toen de mp5 nog roeleerde...Als ik naar die beta 5.2 score kijk kan ik niet echt zeggen dat het een goede score is btw... (nog geen cheats?)
Totdat ik de 100 gepasseerd was, helaas ben ik mijn screenie's kwijt, maar ja genoeg ooggetuigen
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mee eens, topic gaat eigenlijk nergens overOp dinsdag 20 november 2001 15:53 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
No flame intended, but...
Wat een zouteloos topic zeg. Beetje op gaan scheppen over je score. Hebben we een paar keer gehad op de NWG server, heeft 1 of andere n00b leuke score, moet ie dat zo nodig gaan posten op het NWG forum
. We hebben gelijk duidelijk gemaakt dat we daar niet zo van gediend zijn
Ik vind dat als je goed bent dat je vanzelf respect en waardering krijgt van andere spelers op de server waar je altijd speelt. Daarvoor hoef je geen screens te posten van je scores, helemaal als die eenvoudig te faken zijn met bots of cheats
Als je in wars tegen goeie clans die score haalt ben je echt goed, speel eens tegen iFc of TRCC ff kijken of iedereen hier dan nog zulke screenie's kan posten!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
in een war draait het niet om je eigen scoreOp dinsdag 20 november 2001 16:28 schreef MastahBlastah het volgende:
Als je in wars tegen goeie clans die score haalt ben je echt goed, speel eens tegen iFc of TRCC ff kijken of iedereen hier dan nog zulke screenie's kan posten!
hallo
Ik heb zelf wat mensen van TRCC in m'n Clan voor de fun (ik heb zelf nooit langer dan 2 maanden gespeeld, TRCC mensen zijn vrienden van een goede vriend van me, die in dezelfde fun clan zat, we staan ingeschreven op clanbase, maar hebben nog geen war gespeeld, omdat niemand zin heeft om te regelen, en de helft in z'n examens zit (waaronder ik)
Maar ik kill Lino (== [TRCC]Shadz)ook wel 's in een AK duel, maar moet ik me dan heel cewl voelen ofzo? Hij killt mij 8 keer zoveel in een AK duel