Toon posts:

isdn intern doorverbinden en bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 617 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe dit werkt? ik heb diverse isdn telefoons, nu lukt het wel gewoon om te parkeren en dan ergens anders eruit te halen, maar hoe kun je intern bellen en doorverbinden?

De gebruiksaanwijzing is erg sumier. Ik heb een duovox isdn app, een deltafox telefoon en een tiptel 193 telefoon...

Verwijderd

Intern bellen lukt alleen met de twee toestellen aangesloten op de duovox. Analoge centrale 2 poortjes.
Tussen de ISDN toestellen en analoge toestellen en onderling lukt het ook niet zonder centrale.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 18:47 schreef CheS het volgende:
Intern bellen lukt alleen met de twee toestellen aangesloten op de duovox. Analoge centrale 2 poortjes.
Tussen de ISDN toestellen en analoge toestellen en onderling lukt het ook niet zonder centrale.
beide isdn toestellen zitten direct aan de duovox, dus dan zou het mogelijk moeten zijn, maar hoe ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
dan is het geen isdn toestel

maare als ik me goed herrinner **1 naar 1 poort **2 naar 2e poort

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 19:47 schreef Attilla het volgende:
dan is het geen isdn toestel

maare als ik me goed herrinner **1 naar 1 poort **2 naar 2e poort
uhm dan zitten ze direct op het nt1 kastje (was ff in de war), **1 en **2 is doorschakeling op analoge lijnen via de duovox

Verwijderd

Intern bellen via duovox is **1 en **2 zie boven.
Alleen als er een dienst bereikbaarheid op de ISDN lijn zit kun je gesprekken doorverbinden tussen de analoge poorten en gebruikmaken van wachtstand,ruggespraak en wisselen tussen twee gesprekken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 20:09 schreef CheS het volgende:
Intern bellen via duovox is **1 en **2 zie boven.
Alleen als er een dienst bereikbaarheid op de ISDN lijn zit kun je gesprekken doorverbinden tussen de analoge poorten en gebruikmaken van wachtstand,ruggespraak en wisselen tussen twee gesprekken.
jah dat werkt wel, maar alleen analoog.... ik wil dus tussen de isdn telefoons doorverbinden of elkaar bellen

Verwijderd

Dat antwoord staat er al.........

Maar als je het echt wil, ;) geef allebei de toestellen een verschillend MSN nummer. Dus extern bellen/doorverbinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 21:29 schreef CheS het volgende:
Dat antwoord staat er al.........

Maar als je het echt wil, ;) geef allebei de toestellen een verschillend MSN nummer. Dus extern bellen/doorverbinden.
antwoord staat eral?

extern doorverbinden werkt wel, maar kost onnodig geld... juist daarom wil ik het intern doen, moet toch gewoon mogelijk zijn met een bepaalde toetscombinatie ?

Verwijderd

JA
Op maandag 19 november 2001 18:47 schreef CheS het volgende:

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 22:20 schreef CheS het volgende:
JA
[..]
aja dacht dat je daarmee bedoelde tussen een analoog en een isdn toestel...

Verwijderd

ONDERLING
je kijkt er ook snel overheen, geef nie klant is koning ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 22:33 schreef CheS het volgende:
ONDERLING
je kijkt er ook snel overheen, geef nie klant is koning ;)
hehe, maargoed, ik dan maar zo'n centrale kopen... weet je toevallig nog een goedkope centrale? alleen doorverbinden vind ik boejend...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ehm

waarvoor wil je dat doorverbinden in hemelsnaam gebruiken dat het zo belangrijk is ?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 22:57 schreef Attilla het volgende:
ehm

waarvoor wil je dat doorverbinden in hemelsnaam gebruiken dat het zo belangrijk is ?
kun je misschien kappen met al mijn posts af te zeiken? je begint irritant te worden...

mensen die niet weten waar dit over gaat: check bv: [topic=325630/1/25]

en om ff antwoord te geven, het is toch dom om extern door te verbinden als iemand belt en ik die aan een huisgenoot ofzo wil doorverbinden als ik hem op me kamer met me isdn telefoon oppak?

Verwijderd

Voor ISDN intern doorverbinden? En je wilt een nieuwe centrale kopen ...

Nou, de Quatro-vox werkt uistekend. Is ook op allerlei manieren in te stellen en kan 4 toestellen intern doorverbinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 23:41 schreef Spor het volgende:
Voor ISDN intern doorverbinden? En je wilt een nieuwe centrale kopen ...

Nou, de Quatro-vox werkt uistekend. Is ook op allerlei manieren in te stellen en kan 4 toestellen intern doorverbinden.
heeft deze ook s-bus ondersteuning? heb ik nl nodig voor een bepaalde isdn applicatie...

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 23:43 schreef Kertje het volgende:

[..]

heeft deze ook s-bus ondersteuning? heb ik nl nodig voor een bepaalde isdn applicatie...
Hmm ... geen idee. Voor Internetten ofzo?? Internet gaat gewoon direct op de NT1 natuurlijk ... de andere kabel van de NT1 naar de Quatro-vox en daar gaan de toestellen op.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 23:49 schreef Spor het volgende:

[..]

Hmm ... geen idee. Voor Internetten ofzo?? Internet gaat gewoon direct op de NT1 natuurlijk ... de andere kabel van de NT1 naar de Quatro-vox en daar gaan de toestellen op.
hmmm ik raak weerin de war, quatrofox is voor de analoge telefoons, ik heb het dus over isdn telefoons...moet dus toch echt een isdn centrale hebben :)

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 23:56 schreef Kertje het volgende:

[..]

hmmm ik raak weerin de war, quatrofox is voor de analoge telefoons, ik heb het dus over isdn telefoons...moet dus toch echt een isdn centrale hebben :)
Euhm ... ik weet niet beter of hij is voor ISDN toestellen, maar kan ook gewoon analoog aansluiten. Maar ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 00:31 schreef Spor het volgende:

[..]

Euhm ... ik weet niet beter of hij is voor ISDN toestellen, maar kan ook gewoon analoog aansluiten. Maar ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben.
als ik het goed heb is de quatrofox puur alleen voor de analoge toestellen, isdn toestellen sluit je aan op het nt1 kastje... intern bellen lukt ook met de duovox, alleen niet via isdn naar isdn

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:18
Op dinsdag 20 november 2001 00:40 schreef Kertje het volgende:

[..]

als ik het goed heb is de quatrofox puur alleen voor de analoge toestellen, isdn toestellen sluit je aan op het nt1 kastje... intern bellen lukt ook met de duovox, alleen niet via isdn naar isdn
Maar de NT1 heeft maar 2 uitgangen, de quatro-vox split één van die uitgangen nog eens in 4 ... en volgens mij ook gewoon voor ISDN hoor. Ik heb met Spor samen bij hem thuis die quatro-vox aangelegd en in die beschrijving stond volgens mij duidelijk dat ie voor ISDN doeleinden was, maar dat er ook analoge toestellen op aangesloten konden worden. En dat moest ook, want de bedrading die er lag (van de vorige analoge centrale) die wilden we graag behouden, en ook de telefoons natuurlijk ;).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 00:49 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Maar de NT1 heeft maar 2 uitgangen, de quatro-vox split één van die uitgangen nog eens in 4 ... en volgens mij ook gewoon voor ISDN hoor. Ik heb met Spor samen bij hem thuis die quatro-vox aangelegd en in die beschrijving stond volgens mij duidelijk dat ie voor ISDN doeleinden was, maar dat er ook analoge toestellen op aangesloten konden worden. En dat moest ook, want de bedrading die er lag (van de vorige analoge centrale) die wilden we graag behouden, en ook de telefoons natuurlijk ;).
uhm nee op isdn staat een hele andere spanning/voltage ofzo, die uitgangen op de quatrofox zijn echt puur alleen voor analoge toestellen...

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Op maandag 19 november 2001 23:56 schreef Kertje het volgende:

[..]

Heeej, dat verkoop ik voor mun werk! Heb je nog een paar ton over >:)

Ow nee, ik zie verder naar boven al dat het goedkoop moet zijn :z Zal voortaan wat beter opletten :+

Vandaag geen signature

Verwijderd

Ja een homevox 2-6(Zowel voor 6 analoge als 8 digitale aansluitingen) of een tiptelletje. ongeveer va 500 piek ofzo.

Mishien is het handig dat de gene die een reply geven ff de topic is goed lezen.....

Hij wil op de SO bus doorverbinden en dat gaat niet intern......

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 18:43 schreef CheS het volgende:
Ja een homevox 2-6(Zowel voor 6 analoge als 8 digitale aansluitingen) of een tiptelletje. ongeveer va 500 piek ofzo.

Mishien is het handig dat de gene die een reply geven ff de topic is goed lezen.....

Hij wil op de SO bus doorverbinden en dat gaat niet intern......
kun je dan ook doorverbinden van analoog naar isdn en andersom? wat voor tiptel? ik ga nl geen nieuwe kopen :) heb daarom ff wat typenr's nodig want ga ik ff wat aanbod sites doorlopen kijken of ik goedkoop aan iets kan komen...

Verwijderd

Ja je kan dan doorverbinden van Analoog naar ISDN.
doe ff een search (google ofzo) op tiptel en je ziet genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
ok thxi k kom er wel uit dan :)
Pagina: 1