Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
C'mon, jullie kunnen me niet vertellen dat er niemand is die ook zo'n tapestreamer heeft. Of draait iedereen tegenwoordig met een Onstream?
Ik heb geen idee wat de Conner betreft, maar als ik met mn HP DDS-2 drive probeer tapes te lezen die onder Win98SE gemaakt zijn, dan kan ie ze niet lezen
Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat mocht je drivers vinden. Maar Windows heeft voor tape-drives toch geen drivers nodig, of wel?
P R N D
Verwijderd
Volgens mij heeft win 9x wel software nodig om tapes te kunnen zien, Win NT heeft het van zichzelf, maar kan de tapes die met andere software gemaakt zijn niet lezen
Nee en dat is dus vet irritant. Tapes die bv onder Win9x gemaakt zijn, kan Win2000/XP niet lezen 
Nog maar ff een dual-boot met Win98, zodat ik mn oude tapes eventueel nog kan inlezen. Is toch eigenlijk gekkigheid....
Nog maar ff een dual-boot met Win98, zodat ik mn oude tapes eventueel nog kan inlezen. Is toch eigenlijk gekkigheid....
P R N D
Ik heb geen drivers en zo kunnen vinden voor WindowsXP.
De streamer is weer in de rommelbak verdwenen, en ik ben even bij iemand op visite gegaan die Windows 98 draait, en ook zo'n streamer had. Problem solved.
De streamer is weer in de rommelbak verdwenen, en ik ben even bij iemand op visite gegaan die Windows 98 draait, en ook zo'n streamer had. Problem solved.
Pagina: 1