Toon posts:

waarde kenwood boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee Kenwood boxen (met tweeters) staan, elk 60W/6Ohm. Ik wil ze verkopen, maar ik heb geen idee voor hoeveel. Iemand enig idee? Alvast mijn excuses als dit type thread hier niet thuishoort.

Verwijderd

niet echt veel lijkt me....
geen id eigenlijk, maar ik zou ze niet willen hebben :P Niet eens voor bij de peecee...

Verwijderd

is het type toevallig LS-28??

dan zou je dezelfde hebbe als mij ;) ik heb ze voor 20,- p/s gekocht

zit nog wel redelijk wat geluid in voor de niet-audiofiel

Verwijderd

Idd niet veel... Mischien 125 piek per stuk ofzo (mits ze in goede staat verkeren)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet eerlijk gezegd het type niet. Ik kan wel een foto uploaden. Edit: Laat maar. Ik heb het met m'n webcam geprobeerd maar d'r komt dan alleen nog maar een zwart 'blok' op de BMP, niet echt zinvol dus.

Verwijderd

bij mij staat ut type gewoon op de achterkant op het label, waar het vermogen en de impedantie ook..

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij ook wel maar ze zitten vast aan m'n muur. Kan ze d'r niet zo gemakkelijk vanaf halen. Impedantie en vermogen wist ik uit m'n hoofd.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 18:41 schreef surreal het volgende:
Bij mij ook wel maar ze zitten vast aan m'n muur. Kan ze d'r niet zo gemakkelijk vanaf halen. Impedantie en vermogen wist ik uit m'n hoofd.
zaten ze toevallig ook bij een set? ze zijn nl. vooral bij midi-sets geleverd, en die hadden dan meestal ook 28 in het type nummer

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 19 november 2001 18:16 schreef Techwarrior het volgende:
Idd niet veel... Mischien 125 piek per stuk ofzo (mits ze in goede staat verkeren)
Hahaha, als jij het ervoor geeft ben je gek. Zet ze voor 70 piek het stel op iBazar ofzo. Dit zijn speakers die je voor 100 piek bij een miniset krijgt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1