Ik ben op zoek naar goede CD-RW schijfjes, het liefst voor 10x brand speed. Gebruik nu Imation, maar ben daar niet zo happy mee (vooral omdat ze maar tot 4x gaan). Heb in de search wel wat gevonden en ik geloof dat Sony en Philips wel goed zijn? Maar hoe zit het bijvoorbeeld met That's write, Mmore, Fuji etc.?
Verwijderd
Persoonlijk gebruik ik alleen nog maar Verbatim DataLifePlus 4-10x schijfjes. Levenslange garantie, redelijke prijs en nog nooit gezeik mee gehad in tegenstelling tot MMore zooi die z'n data gewoon verloor in zonlicht
Verder heb ik niet echt veel ervaring met verschillende merken, maar Verbatim is in elk geval wel goed.
Verwijderd
Sony Philips zijn ook oke
Maxell is ook leuk spul 
Maar zullen we maar niks over MMore zeggen
want daar laat maar...
Maar zullen we maar niks over MMore zeggen
Verbatim en Memorex werken hier ook perfect.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Ik heb een kieskeurig brander, dus dat wil zeggen: veel cd's weigert hij, die geven buffer underrun's enzo, maar de cd's die bij mij werken zijn:
CD-RW: Philips en Princo.
CD-R: Philips Silver Premium en Verbatim.
ALLE CD'S ZIJN 74 MINUTEN!
(alleen vet jammer, dat Philips Silver Premium niet meer verkocht wordt: TOP CD'S waren dat, van die Philips CD-RW's durf ik het niet te zeggen of ze nog verkocht worden)
Wat trouwens weer een vette afrader is, dat zijn de Princo's CD-R's 74 minuten: flut cd's.
CD-RW: Philips en Princo.
CD-R: Philips Silver Premium en Verbatim.
ALLE CD'S ZIJN 74 MINUTEN!
(alleen vet jammer, dat Philips Silver Premium niet meer verkocht wordt: TOP CD'S waren dat, van die Philips CD-RW's durf ik het niet te zeggen of ze nog verkocht worden)
Wat trouwens weer een vette afrader is, dat zijn de Princo's CD-R's 74 minuten: flut cd's.
De sony high speed CD-RW 74 min uit de Pricewatch zijn volgens mij prima. Gewoon bij de Dynabyte te krijgen.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Verwijderd
Ik gebruik Proview schijfjes 10 voor 15,-
of blanc labels 2.40 stuk
Beide bevallen erg goed.
of blanc labels 2.40 stuk
Beide bevallen erg goed.
Verwijderd
Sinds wanneer?? Die haal ik daar ook altijd met 100 of 150 tegelijk, en aan de pallets te zien was ik echt niet de enigeOp dinsdag 20 november 2001 09:04 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb al een tijd TDK Flex 12x.
Maar die verkopen ze ineens niet meer bij de V&D
Verwijderd
Ik was een paar weken geleden in de stad en ik zag er ineens nergens meer staan bij de V&D. En da's best balen want ik heb nog maar 7 CDR's of zo. Da's niks!Op dinsdag 20 november 2001 09:37 schreef MREn het volgende:
[..]
Sinds wanneer?? Die haal ik daar ook altijd met 100 of 150 tegelijk, en aan de pallets te zien was ik echt niet de enige
Het lijkt me sterk dat de voorraad toevallig precies op was.
Eerst was er een heel pallet, en daarna stonden ze achter de toonbank. En nu staan ze er helemaal niet meer
V&D Tilburg dan iig
Pagina: 1