Brandt probleem met philips fikker.

Pagina: 1
Acties:

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Ik kon erst goed cd branden. Zelden tot geen bufferunderruns. Maar nu krijg ik de laatste tijd heel veel bufferunderruns of de wordt niet gepakt door een lezer (dat is niet altijd het geval). Maakt niet uit of dvd cdrom. Ik draai truowens onder firmware 2.5 en dat ging een hele tijd goed (4maanden ofzo), maar nu niet meer.

Kan het nu dan zijn de brander zijn tijd heeft gehad? Kan ik iermee teerug naar paradigit mee gaan en zeggen dat hij het niet meer goed doe, want er zit no geen garantie op.

De gebruikte cd zijn van philips. Die zijn ook altijd goed geweest

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34

Predator

Suffers from split brain

Welke burner van philips is het ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Amd RuLuzzz
Op maandag 19 november 2001 17:35 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Welke burner van philips is het ?
Sorry vergeten te melden. Het gaat om een pcrw804k.

De software is easy cd creator 4 en 5 en blindwrite. Ik heb ze al op niewu geinstaleerd.

Flashen van dat ding doe ik niet, want Dot weet een normale thuisgebruiker niet. Ik weet het wel maar ik wil ook wel een nieuwe.

Verwijderd

ik heb ook een philips 804k :( en ongeveer dezelfde problemen, maar dat is sinds ik winxp geinstalleerd heb. onder win98 deedie het nog bijna perfect, op een enkele b-u na.

als iemand weet hoe dit kan???

Verwijderd

Dat is geen probleem joh... Dat is een feature :P

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-04 12:11
Ik heb dat probleem ook gehad met een oude philips brander.. Een tijd later kon het ding helemaal geen cd's meer branden of RW-cd leeghalen.

Vanaf toen heb ik zoiets van: "Philips branders zijn klote"
(omdat er een heleboel philips branders doodgegaan zijn bij een hoop mensen)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
heb hem ook

nog geen problemen mee gehad

ik heb hem ook volgens mij nog geen 4 maanden dan kan eigenlijk nog geen oordeel erover geven.

ik heb firmware versie 2.1

doet het gewoon goed, nog steeds.

ik gebruik ook steeds nero of clone cd.

gebruik een ander progje, wie weet :?

Verwijderd

Heb zelf de Philips PCRW404. Geen aanrader idd, die brander. Wat volgens mij wel geholpen heeft bij mij was ff de firmware updaten. Tegenwoordig test ik altijd eerst een cd voordat ik hem brand. Vind het zonde om hem in de vuilnisbak te mieteren. En een tip voor die philips branders: heb je eenmaal een merk cd's dat werkt, houd het daar dan bij, als je dan weer een ander merk gaat kopen kun je het weer vergeten in veel gevallen. En daarnaast vind ik het geen slecht idee van je die brander weg te doen als je toch geld hebt voor een nieuwe.

Maar test in het vervolg elk cd'tje ff, dat scheelt je een hoop verknalde cd's is mijn ervaring :).

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 22:00
Op maandag 19 november 2001 19:30 schreef InterCC het volgende:
Ik heb dat probleem ook gehad met een oude philips brander.. Een tijd later kon het ding helemaal geen cd's meer branden of RW-cd leeghalen.

Vanaf toen heb ik zoiets van: "Philips branders zijn klote"
(omdat er een heleboel philips branders doodgegaan zijn bij een hoop mensen)
dus dat ding is het raam uit gegaan en hij heeft een nieuwe gekocht. is ook een oplossing :)

• Amd RuLuzzz
Ik ga er gewoon terug mee naar de winkel en zeg dat hij het niet goed meer doet en leg wel wwat geld bij dat ik een plextor heb.
Op maandag 19 november 2001 20:09 schreef Neobazz het volgende:
Heb zelf de Philips PCRW404. Geen aanrader idd, die brander. Wat volgens mij wel geholpen heeft bij mij was ff de firmware updaten. Tegenwoordig test ik altijd eerst een cd voordat ik hem brand. Vind het zonde om hem in de vuilnisbak te mieteren. En een tip voor die philips branders: heb je eenmaal een merk cd's dat werkt, houd het daar dan bij, als je dan weer een ander merk gaat kopen kun je het weer vergeten in veel gevallen. En daarnaast vind ik het geen slecht idee van je die brander weg te doen als je toch geld hebt voor een nieuwe.

Maar test in het vervolg elk cd'tje ff, dat scheelt je een hoop verknalde cd's is mijn ervaring :).
Ik heb waarschienlijk binnekort toch dan een nieuwwe
Pagina: 1