Toon posts:

Nokia 7650 - nice :D

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.nokia.com/phones/7650/

Best wel leuk dingetje :)
Size
Weight: 154 g
Dimensions: 114 x 56 x 26 mm, 138 cc

Display and User Interface
Illuminated high-contrast, full-graphics color display
Graphical user interface
Joystick with 5-way navigation

Integrated Digital Camera
Image capture at 640x480 resolution
Phone display used as a viewfinder
Photo album
4 MB dynamic memory for images, phonebook, calendar, messages and add-on applications

Wireless Connectivity
Infrared
Bluetooth
Wirelessly phone to phone or phone to PC
Send/receive pictures, graphics, play games

Operating System
Symbian OS
Open standard - possibility to download third-party applications
MIDP JavaTM support

Messaging
Combine picture, text and voice clip & send by MMS or e-mail to phone or PC
E-mail over GSM data, HSCSD and GPRS
E-mail protocols: SMTP, POP3, IMAP4
Concatenated text messages, picture messaging

High-speed Datap
Up to 43.2 kilobits per second in High Speed Circuit Switched Data networks
Up to 40.2 kilobits per second in GPRS networks

Voice Features
Voice dialing, memory for 25 names and numbers
Voice recorder
Integrated handsfree speaker

Games
Snake Ex
Card Deck
Mix Pix
Ergonomic game controls

Dual Band Operation
GSM 900/GSM 1800 and EGSM 900/GSM 1800
Automatic switching between bands

Languages
28 language options available
(English + two other languages per phone)

WAP
WAP 1.2.1 over GSM data, HSCSD and GPRS The availability of particular products and services may vary by region. Please check with the Nokia dealer nearest you.
Some features are network dependent. Please check the availability of WAP services with your network operator and/or WAP service provider
Afbeeldingslocatie: http://nds1.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/05_7650.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nds1.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/04_7650.jpg

Verwijderd

Topicstarter
[aanvulling]

Ook foto's gevonden van de Nokia 6510:

Afbeeldingslocatie: http://nds1.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/15_6510.jpg

Verwijderd

Ik vind 'm echt cewl... :9~

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
teringjantje schmecken sehr gut! :9~

HT-addict in spe

Verwijderd

:9~

Verwijderd

Zijn de toestellen eigenlijk al te koop of niet? Iemand enig idee hoeveel ze kosten?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Tis wel cool wat je er allemaal mee kunt (al zal het in de praktijk toch tegenvallen), maar hij is echt oerlelijk! Ik snap niet wat Nokia aan het doen is met hun telefoons, want ze zijn echt stuk voor stuk lelijk. Vroeger waren ze nog wel mooi, maar nu.. Jammer..

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

echt niet :( , Nokia heerst 8-)

Alleen die display-grootte al :9 , oh ja het is een all-in schuif geval, zoeits als 8850, tis geen surfplank ofzo

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind deze twee juist mooier dan wat Nokia de afgelopen tijd voortbracht (6210 en 8310).

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

ik wil weten hoe de gsm's van nokia er over 2 jaar uitzien, ik denk dat wij dat niet eens kunnen voorstellen, ze blijven innovatief

Verwijderd

waar moet ik die 6510 mee vergelijken? met een 6210 of een 8000 serie dingetje?

Verwijderd

mooi dingetje... zal alleen wel peperduur worden ben ik bang

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 18:37 schreef SuB het volgende:
waar moet ik die 6510 mee vergelijken? met een 6210 of een 8000 serie dingetje?
eerder met een 6210, zit ook in de 6000 serie he :)

Verwijderd

Ik dacht eerst dat deze helemaal het zou worden voor mij. Maar damn zeg, dat ding is kei groot, geen triband, te weinig geheugen en het batterij leven stelt ook niet veel voor.

I'll take the Ericsson T68 en m'n Palm m505 tyfm.

Ps; Nokia heerst dus *niet*. Ze hebben niks uitgebracht wat op kan tegen de T68.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 22:34 schreef middelkoop het volgende:
Ik dacht eerst dat deze helemaal het zou worden voor mij. Maar damn zeg, dat ding is kei groot, geen triband, te weinig geheugen en het batterij leven stelt ook niet veel voor.

Ps; Nokia heerst dus *niet*. Ze hebben niks uitgebracht wat op kan tegen de T68.
Ga toch huilen jongen, een fabrikant die moet fuseren met een ander telecom merk en het ontwerp moet stelen van 's werelds no. 1 GSM fabrikant is wel diep triest zeg |:( Blijkbaar heb je dit nog niet gerealiseerd :Z
Blijkbaar heb je ook niet gerealiseerd dat dit de kenmerken zijn van de Ericsson T68:

Product name: T68
System: GSM 900/1800/1900 + e-GSM
Battery capacity: 700 mAh
Battery: Standard Battery BST-14 (700 mAh)
Weight: 84 grams
Type of keypad: Hard silver-painted plastic, Y/N - keys metalized
Numbers of keys: 16 + joystick + side key
Talk time: 3-13 hrs
Standby time: 165-290 hrs

Zullen we eens voor de grap een 6310 ernaast zetten :?

Beschikbaarheid: Europa, Afrika, Azië-Pacific
Gewicht: 111 g (met Ultradunne batterij)
Afmetingen: 129 x 47 x 19 mm, 97 cc
Gesprekstijd: minimum 3 h
Standby-tijd: 1500 uur
Belangrijkste kenmerken: GPRS, HSCSD, Bluetooth, WAP 1.2.1, spraakopname, spraakopdrachten, voice dialing
Werkfrequentie: EGSM 900/1800 netwerken in Europa, Afrika en Azië-Pacific
Kleuren: beschikbaar in drie kleuren - Jet Black, Sirocco Bronze en Mistral Beige

Wordt je stil van he?

Ik ga even door :7...

Waar jij moet wijken naar het merk Palm notabene, terwijl we het hier over gsm's hebben |:( . Heeft Nokia iets anders voor:

Beschikbaarheid: Europa & Afrika, Azië
Gewicht: 244 g
Dimensies: 158 x 56 x 27 mm
Gesprekstijd: 4 - 10 h
Standby-tijd: tot 230 h
Belangrijkste kenmerken: kleurenscherm met 4096 kleuren, mobiele e-mail, Word Processor, Spreadsheet, toepassing om presentaties te bekijken, High Speed WWW en WAP, mobiele multimedia.
Werkingsfrequentie: EGSM 900/1800-netwerken in Europa & Afrika, Azië

Hoe heet dat ding ook alweer? Oh ja de Nokia 9210

Fotootje:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/9210/images/9210_apps_main.jpg

Fear nothing! Ericsson heeft natuurlijk ook een prachtige stand-alone-kit...

Ericsson proudly presents: the Flying Dildo, fully equipped with integrated vibration function and water/shock resistance |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericssonmobile.com/nl/images/CWS31_r310_Hot__0_627.gif
En specificaties om trots op te zijn!!!

Gesprekslijst
WOWWWW

Indicatie gemiste gesprekken
Voor dat geld ! :?

Profielen
Goh waar zouden ze die vandaan gejat hebben? Ik zou het echt niet weten :+

Telefoonboek op telefoon en SIM-kaart
Ze draven werkelijk door

Trilalarm
Multifunctioneel

Voice-answering
Zelf verzonnen zeker }:O

Voice-dialling
Is het nou een phone of een Dildo?

Volledig grafisch display
100% jongens! niet 50% grafisch maar, volledig grafisch...schrikbarend gewoon 8-)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ericsson website waar de tekst te vinden is!!:

Website Ericsson 4 phun

Tot slot wil ik sluiten met de wijze woorden van Middelkoop:
Op maandag 19 november 2001 22:34 schreef middelkoop het volgende:
...damn zeg, dat ding is kei groot...

:z

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 17:31 schreef tjetta het volgende:
http://www.nokia.com/phones/7650/

Best wel leuk dingetje :)
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit model is niet bepaald nieuw ... Siemens had ook al zo'n geval (alleen heeft deze nieuwe Nokia natuurlijk veel meer opties :)).

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-02 10:02

uibeltje

Idiotheque

Op maandag 19 november 2001 23:46 schreef Spor het volgende:

[..]

Dit model is niet bepaald nieuw ... Siemens had ook al zo'n geval (alleen heeft deze nieuwe Nokia natuurlijk veel meer opties :)).
ja de Siemens SL10 had ook al een uitschuifbaar keypad! :)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
hmmm is wel grappig

"If u do something do it with style, or do it at all."

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
die 7650 doet me denken aan een siemens die schoof ook in het midden uit elkaar

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
damn die 6510 is mooi!, die wil ik wel kopen..

Verwijderd

8310:
Volume: 66 cc
Weight: 84g (with battery)
Length: 97mm
Width: 43mm
Thickness: 17 to 19mm

6510:
Volume: 67 cc
Weight: 84 g (with battery)
Thickness: 20mm

Bijna hetzelfde dus.............

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Op maandag 19 november 2001 23:45 schreef mxstrAEm het volgende:

EEN HELE VETTE FLAME
Ik vind dit niet netjes, ieder zijn eigen voorkeuren. De T68 is een hele mooie telefoon, de 8310 ook. Ik hoop dat je een vette waarschuwing krijgt.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

[..]

Ga toch huilen jongen, een fabrikant die moet fuseren met een ander telecom merk en het ontwerp moet stelen van 's werelds no. 1 GSM fabrikant is wel diep triest zeg |:( Blijkbaar heb je dit nog niet gerealiseerd :Z
Blijkbaar heb je ook niet gerealiseerd dat dit de kenmerken zijn van de Ericsson T68:
[i]
wie huilt er nou eigenlijk?
je doet net of het een aanval op jou persoonlijk is ofzo
aandelen Nokia misschien? :7

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Weet iemand al waar die 6510 te koop is? Die wil ik namelijk hebben! :9~ :9~

• Thefirstikke
  • Niet online
DAMN!!! welke kleur moet ik nou nemen? :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvreede/alg/6510.jpg

:9~ :9~ :9~ !!!!!

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 11:35 schreef Metalium- het volgende:

[..]

wie huilt er nou eigenlijk?
je doet net of het een aanval op jou persoonlijk is ofzo
aandelen Nokia misschien? :7
Flamen?? Haha kom nou, ik heb het toch over Ericsson gsm's :?
Misschien moet je hier op Tweakers wat vaker komen om een oordeel te vellen :7

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Maar over de phones, ik vind het een rare move van Nokia. Ik dacht altijd dat ze deze indeling hadden:

3serie: voor kiddies
5serie: cheap business
6serie: duur business
7serie: multimedia cheap
8serie: patsers
9serie: mulimedia duur

Huidige kwaliteit mobieltjes:
3serie: zeeer slecht, telefoon is te groot en verouderd
5serie: goed, die 5510 is wel aardig, maar verloochent doelgroep
6serie: uiterst brak, telefoon is zo F*cking groot, vaag dat dit met de 6310, die nu ongeveer uitkomt, niet is opgelost.
7serie: zwaar verouderd en groot
8serie: net verjeugdiging gekregen, hoog populair
9serie: mulimedia duur

Nu brengen ze NU al een nieuwe 6 serie in, op zich goed, maar deze verdringt compleet de 8 serie, heeft alleen iets meer functies. De 7serie is een goede upgrade. De upgrade van de 5serie is imho rubbish, hij kan niks, is zwaar. Ze hadden deze beter iets cheaper kunnen inzetten als nieuwe 3serie.

My fl.0.02...

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 00:26 schreef harryslinger het volgende:
die 7650 doet me denken aan een siemens die schoof ook in het midden uit elkaar
Dat is dus de SL10 waar Uibeltje het al over had:

Afbeeldingslocatie: http://www.icenter.cz/icenter/sortiment/telekomunikace/sl10.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.vodacom.co.za/images/handsets/Siemens/SL10.jpg

En nog steeds vind ik dat Nokia een hoop van de Ericsson T68 heeft gejat bij het maken van de 7650. Zo is zelfs het joystickje gelijk en het menu lijkt op de plaatjes ook identiek aan die van de T68.

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 11:16 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Ik vind dit niet netjes, ieder zijn eigen voorkeuren. De T68 is een hele mooie telefoon, de 8310 ook. Ik hoop dat je een vette waarschuwing krijgt.
We hebben het hier niet over de 8310 |:(
Lees de titel eens :(

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 12:04 schreef Microsoft het volgende:

[..]

[afbeelding]

En nog steeds vind ik dat Nokia een hoop van de Ericsson T68 heeft gejat bij het maken van de 7650. Zo is zelfs het joystickje gelijk en het menu lijkt op de plaatjes ook identiek aan die van de T68.
Nokia iets jatten van Ericsson?
Jeetje, de T68 vertoont toch zware gelijkenissen met de hele Nokia 3xxx 8xxx serie :? :?
Het integreren van de antenne in de gsm >> Nokia
4 x 16 display >> Nokia
verwisselbare frontjes >> Nokia

Overigens zie ik dus duidelijk dat Nokia met het "uitvinden" van de 7650 een heel klein beetje naar Siemens heeft gekeken ;)
Wow wat lame van die producten zeg. De 7650 is bijna een regelrechte kopie...

Verwijderd

Ok zieligerd, ff kijken wat jij hebt gepost.

[..]

Stelen van een ander merk? Dat zullen we dus eventjes doorkijken. Het is namelijk zo dat De T68 (en de T39) door Ericsson zijn ontwikkeld voordat Sony en Ericsson samen gingen. Dit toestel was al veel eerder in ontwikkeling (duh) maar is nu al uit. Men moet nu nog steeds wachten op de 6310. Overigens maakt het geen ruk uit wat er nou gejat wordt ja of nee, het gaat erom wat voor een produkt het je in je handen krijgt, en voor welke prijs.
[i]
Product name: T68
System: GSM 900/1800/1900 + e-GSM
Battery capacity: 700 mAh
Battery: Standard Battery BST-14 (700 mAh)
Weight: 84 grams
Type of keypad: Hard silver-painted plastic, Y/N - keys metalized
Numbers of keys: 16 + joystick + side key
Talk time: 3-13 hrs
Standby time: 165-290 hrs
Ik kan de specificaties van de T68 dromen. En ik zie het volgende.
De T68 is triple band, de 6310 dual band.
De T68 is lichter.
De T68 is kleiner.
De T68 heeft een 8 bit kleuren display, en joystick navigatie.
Ik weet niet precies welk scherm groter is, maar ze zijn beide groot dus dat maakt mij weinig uit.
De T68 heeft mms, dit heeft de 6310 niet. Heeft de 6310 uberhaupt wel ems?
De batterij tijd van de T68 is zeer goed aangezien er een tft scherm in zit, wat normaal gesproken energie zuigt bij het leven.
Beiden hebben GPRS, maar de T68 heeft 4 timeslots, vs 3 op de Nokia.
Beide hebben HSCSD, Bluetooth, Wap 1.2.1
Voor de T68 komt er een software upgrade naar Wap 2, dit zal denk ik ook wel zo zijn voor de 6310.
Beide hebben spraakopname, spraakcommando's, voicedialing blablabla. Standaard in deze klasse telefoontjes.
In welke kleur de telefoon komt kan me geen *beeb* schelen.
Ik heb zelf de 6210 gehad waar ik de omvang zeer irritant van vond. Dit was zelfs de reden dat ik toen een T39 heb gekocht. Dit heeft Nokia niet verbeterd.
En dan nog als laatste, ik heb de T68 al, waar is de 6310?
Wordt je stil van he?
Nope. Het lijkt erop dat jij denkt dat een ander merk iets van Nokia jat als ze er ook GPRS ofzo in doen? In dat geval zal je wel laaiend zijn op de meeste merken, allemaal hebben ze T9 gejat van Nokia! Lets just face it, the T68 heeft veel features die de Nokia heeft, en dan nog wat meer. En de T68 is al uit, terwijl we nog zitten te wachten op de 6310. Je klinkt een beetje zielig met je koppige uitspraken.
Waar jij moet wijken naar het merk Palm notabene, terwijl we het hier over gsm's hebben |:( . Heeft Nokia iets anders voor:
[i]
Beschikbaarheid: Europa & Afrika, Azië
Gewicht: 244 g
Dimensies: 158 x 56 x 27 mm
Gesprekstijd: 4 - 10 h
Standby-tijd: tot 230 h
Belangrijkste kenmerken: kleurenscherm met 4096 kleuren, mobiele e-mail, Word Processor, Spreadsheet, toepassing om presentaties te bekijken, High Speed WWW en WAP, mobiele multimedia.
Werkingsfrequentie: EGSM 900/1800-netwerken in Europa & Afrika, Azië
Er zijn mobieltjes, er zijn Pda's, en er zijn combinaties van beide. Persoonlijk prefereer ik mijn mobiel en pda los van elkaar zodat ik wat meer flexibiliteit heb. Ook heb ik een toetsenbord zeer weinig nodig, maar mocht ik een verslag willen typen ofzo, dan gebruik ik een PPK. Een combinatie van devices is voor mij niet handiger voor verscheidene overduidelijke redenen die je zelf gemakkelijk kunt bedenken tenzij je het iq hebt van een baksteen. Een ingebouwd toestenbord is voor mij al helemaal niet nodig. Een zeer groot nadeel van de 9210 vind ik dat hij zo groot is. Maar dit is mijn persoonlijk voorkeur en dat kan natuurlijk verschillen. Jij gaat er daarentegen vanuit dat de 9210 sowieso beter is dan wat ik gebruik. Hiermee bewijs je wel dat je ongelooflijk intolerant bent, en eigenlijk simpelweg een eikel.
Fear nothing! Ericsson heeft natuurlijk ook een prachtige stand-alone-kit...
Het lijkt mij duidelijk dat ik meer geïnteresseerd ben in kleine apparaten. De r310 is dan ook helemaal niet handig voor mij. Overigens is dit wel een goed toestel voor mensen die een robuust toestel voor onderweg nodig hebben. Het is tenslotte ontzettend goedkoop. Overigens is de r310 heel erg oud, waardoor deze vergelijking niet veel nut heeft. Gaan we kijken naar wat Nokia nu aanbiedt, dan zien we dat er niet veel is om tegen de T68 in te brengen. Zelfs de komende 6 maanden is het enige (potentieel richting de T68 dan) wat uitkomt een stuk groter, en heeft wat fikse nadelen. Overigens is dit geen ramp aangezien dit product (de 7650) in een compleet andere klasse valt, waardoor deze vergelijking eigenlijk nutteloos is. De reden waarom het vaak wordt vergeleken met een T68 is simpel. Beiden hebben mms, een kleuren scherm en een joystick. MMS is een standaard die in veel mobieltjes komt, een joystick is maar een interface, en een kleuren scherm maar een scherm. Dit zijn niet factoren die ik zou gebruiken om mobieltjes te gaan classificeren, want dat wordt dan toch maar een puinhoop.

***edit***
Dit is niet helemaal duidelijk. Natuurlijk kan je wel enigzins classificeren qua interface, mms/ems/sms en schermen, maar ik bedoelde dat je niet zomaar alle mms / kleuren / joystick mobieltjes op 1 grote hoop kan gooien.
***edit***

Ik kan net zo goed over de 3210 gaan zeiken, met zijn gebrek aan tril alarm (toch wel het minste wat je zou verwachten rond die tijd) of de belachelijke prijs en kwaliteit van de 8xxx series, maar dat doe ik maar niet. Ik hoef niet te bewijzen dat je een puberaal eikeltje bent wat blijkbaar niks anders in z'n hoofd heeft dan "Nokia Nokia Nokia". Je hebt dit namelijk zelf al meer dan voldoende laten zien.

Verwijderd

Nokia iets jatten van Ericsson?
Jeetje, de T68 vertoont toch zware gelijkenissen met de hele Nokia 3xxx 8xxx serie :? :?
Niet eerlijk gezegd. Ander scherm, andere interface, joystickje, en het design is juist omgekeerd, met meer een soort van berg parabool terwijl in de Nokia 8210 een dal parabool is verwerkt. If you get my point. Maar nee je denkt natuurlijk "Het is klein, GEJAT VAN NOKIA!"
Het integreren van de antenne in de gsm >> Nokia
In dat geval jatten alle merken van Nokia. Misschien moet BMW ook maar worden aangeklaagd, ze hebben tenslotte het concept van 4 wielen gejat van eh... eh... hmmm...
Interne Antenne's zijn een logische ontwikkeling, Nokia heeft hier absoluut geen patent op ofzo.
4 x 16 display >> Nokia
Hmm, ik heb daar nooit zo opgelet. Maar als ik zo naar het display op de 8310 kijk, dan lijkt die toch niet op het display van de T39 of T6x hoor.
verwisselbare frontjes >> Nokia
De T68 heeft geen verwisselbare frontjes.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Dit geflame heeft geen zin. Alle GSM merken jatten dingen van elkaar. De een vind Nokia mooier, de ander Ericsson, de ander weer een ander merk.

Persoonlijk ben ik niet zo voor het design van Nokia's te spreken, want ze zijn veel te opvallend. Alles moet chroom en duur en pats. Ik hou meer van het strakkere subtielere werk. Ericsson dus. Daarnaast vind ik de kwaliteit van Nokia's SLECHT. Ronduit slecht. Zelfs Alcatels zijn kwalitatief beter, letterlijk. In mijn naaste omgeving zijn al minstens 7 Nokia's zomaar stuk gegaan. Voornamelijk software die helemaal in de soep loopt, ontvangst zomaar voor altijd weg, telefoons die uitvallen, toetsen die het niet meer doen. Terwijl er normaal mee omgegaan werd. Met de Ericssons die ik en m'n familie gehad hebben is nog nooit was mis geweest! Zelfs niet als ze 5 jaar oud waren :D

Maar goed, ik wil hiermee geen mening pushen of zo, alleen even mijn mening op 'papier' zetten :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• harryslinger
Op dinsdag 20 november 2001 12:04 schreef Microsoft het volgende:

[..]

[afbeelding] [afbeelding]

dat is em!! damn hij lijkt er nog meer op dan ik in mijn ged8en had!

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 17:58
nou standaard krijg je de beige kleur, die andere kleuren kun je met extra covers erbij kopen... en thefirstikke, hij is pas leverbaar eerste kwartaal volgend jaar (dus reken minimaal op eind maart)

• Thefirstikke
  • Niet online
Jammer ;(

Verwijderd

geil ding!
misschien als ie met abo komt neem ik hem wel.

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hmm kan hem nog nie krijgen maar wanneer leverbaar moet ik deze foon dus hebben he :)

• Kev0867
wat is: HSCSD ???

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 18:38 schreef Kev0867 het volgende:
wat is: HSCSD ???
High Speed Circuit Switched Data. Je kan dan met data-transfer maximaal tot 57,6 Kbps halen met je gsm. Een Siemens S40 heeft dit bijvoorbeeld :)

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

De 5210

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/5210/pics/mainpage_popup_large.jpg

Verwijderd

mensen take it easy.. t forum hier is om t gezellig te houden niet om flamerig tegen elkaar te doen. :+
een discussie is leuk alleen laat t niet uit de hand lopen :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.cellular.co.za/phones/ericsson/2001/ericsson_t68.jpg

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 18:52 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/c45_1.jpg :9~ :P :+ :D

• Thefirstikke
  • Niet online
ik wil eind deze maand een nieuwe foon aanschaffen, maar ik weet nu echt niet meer welke :'(

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 19:08 schreef thefirstikke het volgende:
ik wil eind deze maand een nieuwe foon aanschaffen, maar ik weet nu echt niet meer welke :'(
allemaal zijn ze mooi he.. maar waar gaat je voorkeur naar uit?
telefoon met antenne? spelletjes? goede organizer enz?
speelgoed telefoon?
enz enz :)

• Roelant
  • Niet online

[..]

<font color="red">Waarschuwing voor flamen. </font>

Voor de rest het advies aan iedereen om het even iets rustiger aan te doen, houd het gezellig, je mag het best met elkaar oneens zijn, maar val elkaar niet persoonlijk aan, en beargumenteer alles op een nette manier.

Verwijderd

deze is nice :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.co.jp/products/nm01/img/blue.jpg

Nokia in Japan >:)

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 19:32 schreef Ryptide het volgende:
deze is nice :9~
[afbeelding]
Hmm, ik vind em eerlijkgezegd een beetje te veel op de V serie van motorola lijken, in a bad way that is.
Nokia in Japan >:)
De menu's worden er alleen niet duidelijker op hoor :P

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 19:42 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Hmm, ik vind em eerlijkgezegd een beetje te veel op de V serie van motorola lijken, in a bad way that is.
[..]

De menu's worden er alleen niet duidelijker op hoor :P
Hehehe je hebt wel gelijk daar in, maar toch vind ik het een leuk dingetje. Maar ik ga voor de 8310 op het moment, ik heb nu een V3690 brakke kut menu's heeft het

• Fisico
  • Laatst online: 25-02 21:41

Fisico

by Fabian

Op dinsdag 20 november 2001 08:27 schreef normal888 het volgende:
8310:
Volume: 66 cc
Weight: 84g (with battery)
Thickness: 17 to 19mm

6510:
Volume: 67 cc
Weight: 84 g (with battery)
Thickness: 20mm

Bijna hetzelfde dus.............
de 6510 is zo klein, oogt veel groter en dat is op dit moment het enige nadeel van de 6*** serie, ze zijn te groot. Als dat opgelost wordt hiermee is de keuze voor een nieuwe een heel stuk makkelijker geworden.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• harryslinger
iedereen zit te zeuren dat die 3, 6 en 7 serie zo groot zijn maar ik vindt die 8 serie en die nieuwe 6510 veel te klein, die kun je immers niet meer normaal vasthouden!

• Kev0867
als je grote handen heb wel(ik dus ook), kan heel moeilijk iets intikken en bijvoorbeeld een keertje een spelletje spelen(vooral snake gaat kut:) )

• Destruction
  • Laatst online: 23:40

Destruction

(ex-)Automonteur

i'll just take my 3310..

Klein genoeg.

En ik ben ook 1 met best grote boeren poten...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Roelant
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 14:24 schreef Kev0867 het volgende:
als je grote handen heb wel(ik dus ook), kan heel moeilijk iets intikken en bijvoorbeeld een keertje een spelletje spelen(vooral snake gaat kut:) )
Dan toch maar weer een ouderwetse philips fizz :?
Toetsen van een cm² of groter :D

Verwijderd

Tja ik wilde eerst ook een 8310 gaan halen, maar nu hebben een paar mensen uit mijn klas em al, dus nou hoef ik die niet meer. :)
Ik vind die 6510 er ook wel leuk uitzien, en die 7650 is ook bruut, alleen die zal wel te duur zijn voor mij ben ik bang. :{

• harryslinger
Op woensdag 21 november 2001 14:41 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Dan toch maar weer een ouderwetse philips fizz :?
Toetsen van een cm² of groter :D
daar heb ik nog 1 van liggen, wat een toestel zeg!! daar kun je iemand mee doodslaan! >:)

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 11:50 schreef thefirstikke het volgende:
DAMN!!! welke kleur moet ik nou nemen? :P

[afbeelding]

:9~ :9~ :9~ !!!!!
Ik zou er alle beschikbare frontjes bij kopen. Dan heb ik elke week een andere kleur gsm'etje. Eindelijk eens een nokia-gsm met fatsoenlijke kleuren *D

• Fisico
  • Laatst online: 25-02 21:41

Fisico

by Fabian

Op woensdag 21 november 2001 13:51 schreef harryslinger het volgende:
iedereen zit te zeuren dat die 3, 6 en 7 serie zo groot zijn maar ik vindt die 8 serie en die nieuwe 6510 veel te klein, die kun je immers niet meer normaal vasthouden!
ik heb vrij kleine handen, ben helemaal niet groot eigenlijk, dus voor mij is het geen probleem.

Daarbij snake ik nooit, sms ik ook zelden en heb ik hem de meeste tijd in mijn broekzak zitten dus zo klein mogelijk vind ik dan wel belangrijk.

Maar kan me voorstellen dat het voor sommige mensen irri is, mijn vader kan de knoppen van mij 8210 slecht lezen. Als ie een keer een sms zou willen sturen gaat het daarmee niet lukken, daarom heeft ie ook een andere gsm.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo, laat ik een antiek topic eens nieuw leven inblazen :P. Ik kon zo snel geen ander topic vinden waar mijn probleempje onder kan vallen, en een nieuwe openen hierover leek me niet echt nodig.

Even voor de duidelijkheid: ik wil een 7650. Maar, Hollander als ik ben, natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk ;). Nu geven sommige sites dat apparaat bijna voor niets weg, maar dan wel met een Ben-simlock (dat scheelt voor mij genoeg om een jaar met Ben te gaan bellen).

Vraag is dan ook: wie heeft dat, en heb je er last van? Vodafone heeft bijvoorbeeld het menu licht aangepast (kleur enzo), maar wat hebben de mensen van Ben er allemaal mee uitgespookt? Kun je alle functies nog gebruiken (dus ook stomme dingen als welkomstberichten enzo), of hebben ze daar aan zitten prutsen?

En zijn er al berichten over het updaten van de firmware, of heb ik die gewoon echt niet gevonden? Zou wel prettig zijn als mijn oude sim er ook in kan.

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-01 23:35

Draven

It wasn't me

Vind ik r wel vet uitzien :) . Zal ook wel weer klauwen vol met geld gaan kosten denk k..

(helaas)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Xandrios
  • Laatst online: 26-02 01:35
epoman schreef op 30 December 2002 @ 15:00:
Zo, laat ik een antiek topic eens nieuw leven inblazen :P. Ik kon zo snel geen ander topic vinden waar mijn probleempje onder kan vallen, en een nieuwe openen hierover leek me niet echt nodig.

Even voor de duidelijkheid: ik wil een 7650. Maar, Hollander als ik ben, natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk ;). Nu geven sommige sites dat apparaat bijna voor niets weg, maar dan wel met een Ben-simlock (dat scheelt voor mij genoeg om een jaar met Ben te gaan bellen).

Vraag is dan ook: wie heeft dat, en heb je er last van? Vodafone heeft bijvoorbeeld het menu licht aangepast (kleur enzo), maar wat hebben de mensen van Ben er allemaal mee uitgespookt? Kun je alle functies nog gebruiken (dus ook stomme dingen als welkomstberichten enzo), of hebben ze daar aan zitten prutsen?

En zijn er al berichten over het updaten van de firmware, of heb ik die gewoon echt niet gevonden? Zou wel prettig zijn als mijn oude sim er ook in kan.

hmja, met Ben simlock zul je je oude sim (als die geen Ben is) er niet zo 1 2 3 in kwijt kunnen. Je zult hem dan eerst moeten (laten) unlocken. Iets wat Ben btw niet wil doen in het 1e jaar...

Dat Ben/vodafone hem hebben aangepast: zou heel goed kunnen. Waarschijnlijk een theme achtig iets, ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat. Maar wat me wel logisch lijkt, is dat je hem kunt resetten naar de standaard fabrieksinstellingen. (Zonder die Ben/vodafone shit dus).

Mischien staat er iets over in de 7650 review @ tweakers.net frontpage ?

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Wat zijn eigenlijk de unlock methodes?

ik kan niet voorstellen dat het met een datakabel gaat, eerder met bluetooth of irda

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32
Via een DCT4 calculator.
Dus via IMEI, en dan krijg je een unlock code terug.

• Xandrios
  • Laatst online: 26-02 01:35
Dit is wel een erg oude draad, en unlocken doen we niet aan op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.