//amenOp maandag 19 november 2001 17:31 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
1 woord............ F A Q
*gaap* doe is ff niet zo wijs he ,heb ook nog laptop@1000mhz en celeron 700 mhz dus nie zijken
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[Wiseguy mode]Op maandag 19 november 2001 17:31 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
1 woord............ F A Q
dat mag je dan zelf ook wel eens doen
Uit de faq:
Naar aanleiding van overmatig gebruik van de woorden UTFS (Use The F*cking Search) en RTFF (Read The F*cking FAQ) wil ik hierbij graag even duidelijk maken dat dit niet meer gewenst is.
Als iemand een vraag stelt waarvan het antwoord d.m.v. de search te vinden is dat moet je deze persoon in eerste instantie gewoon helpen. Heb je daar geen zin in post dan niets, maar kom niet met "UTFS" of "RTFF" aanzetten. Ikzelf zal dan wel bepalen of desbetreffend topic dicht gaat of dat hij gewoon open blijft.
[/Wiseguy mode]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
lol dus??Op maandag 19 november 2001 17:35 schreef 6bx_chipset het volgende:
Bla bla bla RE: IS EIGENLIJK HELEMAAL GEEN WOORD?
*gaap* doe is ff niet zo wijs he ,heb ook nog laptop@1000mhz en celeron 700 mhz dus nie zijken
beetje dimmen mag wel, het is immers een standaard FAQ vraagOp maandag 19 november 2001 17:35 schreef 6bx_chipset het volgende:
Bla bla bla RE: IS EIGENLIJK HELEMAAL GEEN WOORD?
en dat je nog meer bakken hebt staan wil immers niet zoveel zeggen (jou reply ondersteund dat)
maargoed,
Ik heb ook zo'n beestje nog staan, ook overclocked
je kunt alleen maar je FSB verhogen, multiplier gaat niet werken. Mijn FSB kon ik alleen maar via jumpers wijzigen. Ik zou zeggen: pak het boekje van je MoBO erbij en zoek het uit!
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
waar baseer je dat nou op dan??Op maandag 19 november 2001 17:39 schreef 6bx_chipset het volgende:
en ? en niks , lijkt wel of hier wedstrijd is wie de hoogste kloksnelheid en mooiste hardware heeft
ik verwijs je aleen naar de faq, waar alles keurig netjes uitgelegd staat over overclocken en dergelijke........
edit
Ik lees dat je nieuw bent, en dat dit allemaal blijkbaar een beetje overdonderend overkomt, maar jij hebt blijkbaar de regeltjes niet gelezen....
jups .. welcome 2 GoTOp maandag 19 november 2001 17:39 schreef 6bx_chipset het volgende:
en ? en niks , lijkt wel of hier wedstrijd is wie de hoogste kloksnelheid en mooiste hardware heeft
En als je event de moeite neemt, kun je er bulten info vinden over mobo's met BX-chipsets (zelf laatst nog 1 gepost .. 5 pagina's lang) ... en over je P2-400 staat er vast ook genoeg in!
No Problemo
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Denk alleen niet dat ie erg hoog kan komen, aangezien het vrijwel de laatste generatie van de P2 is. Maybe kun je een FSB van 112 ofzo halen, maar nix is zeker. Er is ook meer kans dat ie het gaat trekken als je alleen PC133 geheugen hebt.
En dit is idd een FAQ 'n Search vraag
#
Op maandag 19 november 2001 17:41 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
[..]
waar baseer je dat nou op dan??
ik verwijs je aleen naar de faq, waar alles keurig netjes uitgelegd staat over overclocken en dergelijke........
edit
Ik lees dat je nieuw bent, en dat dit allemaal blijkbaar een beetje overdonderend overkomt, maar jij hebt blijkbaar de regeltjes niet gelezen....
Uhm, correct me if I'm wrong, maar een PII is toch mutiplier locked?Op maandag 19 november 2001 17:44 schreef PsyFlux het volgende:
zut alors... verkeerde topic
(Ja je kunt je Mutiplier wel verzetten, maar daar reageert je proc niet op)
en dus ook verkeerde reply op verkeerde reply in verkeerd topic
heh heh
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs