Toon posts:

ABIT ST6-RAID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op de HCC dagen dit mobo gaan kopen in combinatie met een cellie 1,2 ghz,
heeft iemand ervaring met dit moederbord?
Is het goed met overclocken?
Ik wil die cellie op 133mhz bus laten lopen zodat ik een cellie 1,6ghz krijg >:)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand zo'n moederbord?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21

LopeZ

Too much is never enough

Pff hallo nog geen 10min later en je gaat al zeuren |:(

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik nu wel gaan zeuren? >:)

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Hoi,

Ik heb een ST6-RAID met een PIII tualatin erop. Ik kan niets zeggen over overclocken. Heb ik nog niet gedaan, maar abit kennende lukt dat wel goed.

Het bordje draait probleemloos moet ik zeggen, zero problems :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21

LopeZ

Too much is never enough

Ik zal dan toch maar "echt" reageren :P
Het overclocken zal met dat mobo goed gaan, je kan je vcore omhoog schroeven en je fsb in stappen van 1mhz. Het probleem wordt eerder of je Celeron-Tualatin het gaat trekken want de core stop vaak bij zo'n 1500 dus je moet ook beetje geluk hebben. De temp zal het probleem niet worden omdat die dingen echt weinigstroom verbruiken (zo'n 25watt geloofik)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 18:40 schreef LopeZ het volgende:
Ik zal dan toch maar "echt" reageren :P
Het overclocken zal met dat mobo goed gaan, je kan je vcore omhoog schroeven en je fsb in stappen van 1mhz. Het probleem wordt eerder of je Celeron-Tualatin het gaat trekken want de core stop vaak bij zo'n 1500 dus je moet ook beetje geluk hebben. De temp zal het probleem niet worden omdat die dingen echt weinigstroom verbruiken (zo'n 25watt geloofik)
kijk daar heb ik wat aan thx dude
Pagina: 1