Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds zaterdag een siemens 4010 met 2 handsets, en nu dacht ik altijd dat je beter je batterij helemaal leeg kon laten lopen en hem dan op te laden, dan hem er meteen weer op te leggen.

Maar nu staat er in de gebruiksaanwijzing:
Na deze eerste oplaadprocedure kunt u de handset na elk gesprek op het basisstation of de oplader terugplaatsen. Het opladen wordt elektronisch geregeld. Dit garandeert dat dat batterijen op een optimale, veilige manier worden opgeladen
Hoe zit dit nou precies? Want als ik er niet op hoef te letten zou dat wel 8-) zijn.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat voor type batterijen zijn het? li-ion ? dan kun je hem er altijd op leggen.

Verwijderd

Topicstarter
T zijn Sanyo Rechargacell Ni-Cd batterijen (700mAh).
Deze zaten er gewoon bij. Het is natuurlijk niet erg als ze leeg raken of "lui" worden, dan koop ik wel nieuwe maar ik wil het dus wel ff weten. Het zou dus elektronisch geregeld worden.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 09:21

tweakerbee

dus..?

Gooi er lekker gewone 1600mAh / 1100 mAh AA NiMH batterijen in. :D Die gaan een stuk langer mee!

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 17:32 schreef tweakerbee het volgende:
Gooi er lekker gewone 1600mAh / 1100 mAh AA NiMH batterijen in. :D Die gaan een stuk langer mee!
Tja ik heb nog wel wat 1300mAh batterijtjes, (die van mijn Lennox) misschien is dat wel een goed idee maar dat lost mijn vraag toch niet op :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee?
:(

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:50
Het opladen wordt elektronisch geregeld. Dit garandeert dat dat batterijen op een optimale, veilige manier worden opgeladen
Ik denk dat ze hier bedoelen dat er een 'slimme' lader gebruikt wordt, en je je telefoon dus gewoon in de lader kan zetten.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1