In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
misschien mbv de software die erbij zit (eigenschappen van printer..) de cartridge uitlijnen/aangeven dat er een nieuwe inzit.
De software geeft mij weinig keuzes en cartridges uitlijnen is voor de printer een printjob en die voert hij niet uit.Op maandag 19 november 2001 16:08 schreef bartmen het volgende:
misschien mbv de software die erbij zit (eigenschappen van printer..) de cartridge uitlijnen/aangeven dat er een nieuwe inzit.
Aan en uit zetten trouwens ook al gedaan.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik vind het juist zo fijn dat de cartridges tevoorschijn komen als ik de klep open doeOp maandag 19 november 2001 16:34 schreef The_Sankaman het volgende:
Nieuwe printer kopen. Probeer Epson. Zie topic in zelfde forum
gewoon ff beide cartridges eruit halen en er vervolgens weer in doen.
Verwijderd
Allebei zwart?
zoniet, dan ff kleurinstellingen printer kijken.
Anders schoonmaken en er opnieuw inzetten, dat moet wel lukken, anders terug ermee naar de shop...
Anders schoonmaken en er opnieuw inzetten, dat moet wel lukken, anders terug ermee naar de shop...
Verwijderd
Zit er bij het ledje een knopje, zoja, INDRUKKEN!Op maandag 19 november 2001 16:07 schreef -Rob- het volgende:
[...] maar het ledje op de printer blijft nu knipperen. Oftewel hij wil een inktcartridge, de oude plaatsen werkt ook niet.
Iemand een idee hoe dat ledje het zwijgen op te leggen zodat ik weer kan printen?
De vervangen cartridge is de zwarte. Ik heb de oude teruggezet en die deed ook niets.Op maandag 19 november 2001 18:20 schreef slindenau het volgende:
Allebei zwart?
Ik zal 'm eens schoonmaken.
Het plakkertje onder de cartridge vandaan gehaald??
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Een echte 'gouwe ouwe' he, welke HP-gebruiker is het nog niet overkomenOp dinsdag 04 december 2001 00:38 schreef maupie het volgende:
Het plakkertje onder de cartridge vandaan gehaald??
Maar ff ontopic: de knop die bij het knipperende ledje zit moet je indrukken of ingedrukt houden, vaak helpt dat wel. Hoewel het onwaarschijnlijk lijkt in dit geval, omdat de printer ook al aan- en uit is gezet...
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Pagina: 1