AC'97

Pagina: 1
Acties:

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Wie heeft ook die VIA AC'97 chip op zijn moederbord zitten en gebruikt hem onder XP?
Ik wil hem namelijk gebruiken onder XP, maar ik krijg hem daar niet aan de praat, zelfs niet met de meest recente drivers van MSI ('k heb MSI K7T 266 Pro 1).
Heeft iemand hem wel aan de praat gekregen en zoja hoe.

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
ik heb hem. Hij werd gewoon standaart herkent bij mij :?
weet je zeker dat alles goed ingestelt hebt in je bios?

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 06:46

IvoB

Prutst er rustig op los

haal de drivers bij Via. via.com.tw

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 16:05 schreef arnoman het volgende:
Wie heeft ook die VIA AC'97 chip op zijn moederbord zitten en gebruikt hem onder XP?
Ik wil hem namelijk gebruiken onder XP, maar ik krijg hem daar niet aan de praat, zelfs niet met de meest recente drivers van MSI ('k heb MSI K7T 266 Pro 1).
Heeft iemand hem wel aan de praat gekregen en zoja hoe.
Ik veronderstel toch dat je hem enabled hebt in je bios? Dus je hebt vervolgens de Via 4in1's geïnstalleerd en dan die de van de AC97? Bon, niet dat dat bij mij veel geholpen heeft hoor, want ik krijg 'm ook niet aan de praat (werk met Win 2k). Zal wel aan mij liggen :) Niet dat dat geeft want heb nog 3 geluidskaarten liggen. Anyway, succes!

Verwijderd

Hier werd ie standaard herkent, ik heb er nix aan gedaan.

Verwijderd

Lap, dan hebben ze me een kreng van een moederbord aangesmeerd ;)

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
bij mij werd ie niet standaard herkent, had hem in het bios uitgezet, eerst ff volledige install, dan drivers van chipset erop pleuren. (ook helemaal zonder andere kaarten)

Daarna bios in, ac97 aanzetten, herstarten en als het mee zit word ie automatisch herkent? Bij mij iig weg.
Pagina: 1