[NSTM] Mijn topic slotje????

Pagina: 1
Acties:

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik post een topic.... krijg ik een slotje omdat het op een warez request zou moeten lijken... Ik vind van niet het is toch gewoon een vraag of er nog leuke films/dvdrips zijn? Da's toch niet meteen vragen naar een link ofsow???

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/324774

Gewoon het zelfde vragen wie er al (3 maand geleden) win XP draaide?? Die was ook nog niet uit dus da's ook precies het zelfde?

edit:

Sorry had ff NSTM bij moeten zetten in de topic title

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 19 november 2001 16:04 schreef Yuri het volgende:
edit:

Sorry had ff NSTM bij moeten zetten in de topic title
done.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

moved SU >> LA

Je had toch ook kunnen vragen naar leuke films dan? Waarom moeten er meteen warezprogramma's bij betrokken worden?

• Yuri
Op maandag 19 november 2001 16:16 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
moved SU >> LA

Je had toch ook kunnen vragen naar leuke films dan? Waarom moeten er meteen warezprogramma's bij betrokken worden?
Warez programmas noemen is volgens de faq niet verboden! Dus waarom niet?

Verwijderd

Heee, hallo! Weten jullie nog leuke films die ik kan rippen ergens? (Nür DVDrips) Dus filmz die vollop op het net zweven (kazaa/donkey)
Dat vind ik een vrij verkapte warezrequest hoor. Waarom kan je niet gewoon vragen of iemand nog leuke films weet? Waarom moet het per se een DVDRip zijn?

Ik had er trouwens ook nog bij moeten zetten dat je wel even mag definiëren wat een leuke film is. Dit is net zoiets als vragen welke auto moet ik kopen?
Daar kan je ook niets mee, we weten niet wat je leuk vind.

• Yuri
Op maandag 19 november 2001 16:43 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Dat vind ik een vrij verkapte warezrequest hoor. Waarom kan je niet gewoon vragen of iemand nog leuke films weet? Waarom moet het per se een DVDRip zijn?

Ik had er trouwens ook nog bij moeten zetten dat je wel even mag definiëren wat een leuke film is. Dit is net zoiets als vragen welke auto moet ik kopen?
Daar kan je ook niets mee, we weten niet wat je leuk vind.
Nou zoals Debbie goes.... hehehehe :o

Pagina: 1