GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
done.Op maandag 19 november 2001 16:04 schreef Yuri het volgende:
edit:
Sorry had ff NSTM bij moeten zetten in de topic title
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
moved SU >> LA
Je had toch ook kunnen vragen naar leuke films dan? Waarom moeten er meteen warezprogramma's bij betrokken worden?
Je had toch ook kunnen vragen naar leuke films dan? Waarom moeten er meteen warezprogramma's bij betrokken worden?
Warez programmas noemen is volgens de faq niet verboden! Dus waarom niet?Op maandag 19 november 2001 16:16 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
moved SU >> LA
Verwijderd
Dat vind ik een vrij verkapte warezrequest hoor. Waarom kan je niet gewoon vragen of iemand nog leuke films weet? Waarom moet het per se een DVDRip zijn?Heee, hallo! Weten jullie nog leuke films die ik kan rippen ergens? (Nür DVDrips) Dus filmz die vollop op het net zweven (kazaa/donkey)
Ik had er trouwens ook nog bij moeten zetten dat je wel even mag definiëren wat een leuke film is. Dit is net zoiets als vragen welke auto moet ik kopen?
Daar kan je ook niets mee, we weten niet wat je leuk vind.
Nou zoals Debbie goes.... heheheheOp maandag 19 november 2001 16:43 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij verkapte warezrequest hoor. Waarom kan je niet gewoon vragen of iemand nog leuke films weet? Waarom moet het per se een DVDRip zijn?
Ik had er trouwens ook nog bij moeten zetten dat je wel even mag definiëren wat een leuke film is. Dit is net zoiets als vragen welke auto moet ik kopen?
Daar kan je ook niets mee, we weten niet wat je leuk vind.
Pagina: 1