Ik heb twee pc's. Op de client draait windows 98 en op de server windows XP prof. Nu heb ik aan de server een printer hangen. Hoe kan ik het instellen dat ik via de client kan printen??? Mij lukt het helemaal niet.
Verwijderd
heb je de printer sharing geenabled in windows?
network neighbourhood -> properties -> file and printer sharing
Toch geen HP710c he....
network neighbourhood -> properties -> file and printer sharing
Toch geen HP710c he....
Zoek eens op rpinter delen of hp delen hiero....
Heb je wel een netwerk want dat blijkt niet uit je post
Lezen is een kunstOp maandag 19 november 2001 16:36 schreef MetHod het volgende:
Heb je wel een netwerk want dat blijkt niet uit je post
Ja na de 2 regels nogmaals gelezen te hebben kan ik er niet uit opmaken of meneer er bijv. wel een kabel tussen heeft liggen, want op dat niveau is dit topic een beetje.Op maandag 19 november 2001 16:37 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Lezen is een kunst![]()
I.D.D
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Hij gebruikt de woorden client en server, dat lijkt me duidelijk geen supernewb.Op maandag 19 november 2001 16:38 schreef MetHod het volgende:
[..]
Ja na de 2 regels nogmaals gelezen te hebben kan ik er niet uit opmaken of meneer er bijv. wel een kabel tussen heeft liggen, want op dat niveau is dit topic een beetje.
En TCP/IP ook geinstalleerd?Op maandag 19 november 2001 16:43 schreef mol99 het volgende:
Ik heb een netwerk
Bij active topics staat een howto van een HP 710c lees ff door, daar wordt uitleg gegeven.
check [topic=325252/1/25] voor de uitleg!
Pagina: 1