Mijn ISP heeft (een neemt) geen MDAC. Zijn er upload componenten beschikbaar die die niet vereisen? Ik heb er moeite mee ze te vinden...
LOL, volgens mij heeft een nt4/win2k server standaard al mdac alleen weten ze dat zelf wel?
waarom geen com less upload?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Uh nu worden er 2 dingen door elkaar gehaalt:Op maandag 19 november 2001 20:20 schreef TeeDee het volgende:
waarom geen com less upload?
Uploaden (in principe geen mdac voor nodig maar upload component)
Databaseacties (altijd mdac voor nodig, ook als je dsn less connection hebt)
ISP is Dutchweb en die zeggen letterlijk "MDAC is nog niet geinstalleerd op de NT Server".
Ik heb verschillende ASP uploadcomponenten bekeken en die hadden allemaal MDAC2.5 of hoger nodig (PureASP / Perstits ASPupload...)
Ik heb verschillende ASP uploadcomponenten bekeken en die hadden allemaal MDAC2.5 of hoger nodig (PureASP / Perstits ASPupload...)
Zoals gezegt is dat niet mogelijk, ze bedoelen waarschijnlijk dat er geen recente versie geinstalleerd is, overigens zou ik snel me biezen pakken als ze niet eens bereid zijn mdac te installeren, dit is gewoon een vereiste voor het ontwikkelen van goedlopende asp applicaties.Op dinsdag 20 november 2001 07:54 schreef Dr.Dokter het volgende:
ISP is Dutchweb en die zeggen letterlijk "MDAC is nog niet geinstalleerd op de NT Server".
Mail ze gewoon es terug met de vraag, wat is mdac, benieuwd wat ze zeggen.
Weet jij zo hoe je er achter komt welke versie je hebt dan?
uh word denk ik lastig als je niet direct toegang hebt tot de machine, maar nogmaals het is zeer ongebruikelijk als virtual hosters niet upgraden.
Pagina: 1