Klein irri probleem

Pagina: 1
Acties:

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Yo luitjes,

ik heb een klein irritant probleem met het internet.
Ik gebruik Enternet 300 om op het internet te komen en telkens als ik internet explorer open dan krijg ik de vraag of ik offline wil werken of opnieuw een verbinding wil maken terwijl ik reeds een verbinding heb.

Redelijk irritant zeker als je meerdere keren explorer wilt openen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

inbelverbindingen in tools\internet options\connections verwijderen, enkel je LAN gebruiken. (ik neem aan dat dit onder LAN verbindingen valt aangezien hij constant aan is).

• Chevy454
  • Niet online
Er staat geen enkel inbelverbinding bij.
Ik heb net opnieuw de internet connectie wizard opnieuw gebruikt maar het probleem blijft.
Het probleem starte na installatie van KaZaa

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Chevy454
  • Niet online
Niemand?

Verwijderd

Heb je KaZaa al eens geuninstalled, deed ie het toen weer normaal? Zo ja, dan zou ik ff alle instellingen van KaZaa goed nalopen.