Aangezien er zoveel wordt geript, vraag ik mij af of er ergens een goede review staat? Of voelt een gevorderde hiero wat om een review te schrijven? Ik heb al aardig wat topics gelezen over diVx en wat de mede-tweaker van een bepaald stukkie software vind, maar echt argumenterend?!? Nou nee. Zo valt het mij op dat Flask lang niet door iedereen serieus wordt genomen. Maar als ik de search gebruik en naar vidomi zoek, dan mag ik volgens mij aannemen dat vidomi helemaal een lekenprogramma is dat alleen door n00b's word gebruikt. Het probleem is bij mij dat in al die proggies ze het over andere instellingen hebben (volgens mij) maar die toch allemaal hetzelfde doen. Nou heb ik de neiging om alles uit te proberen zodra het ook maar instelbaar is
...Werkt in mijn geval alleen niet altijd zo goed.
Dus wie o wie kan mij zo een review aanwijzen. Of dat iemand zich nog een goed topic kan herinneren. Op divx vind je maar 1411 hits, na 20 had ik al geen zin meer. De enige zinnige zie ik tegen kwam ging over Linux... Heb ik momenteel weinig aan.
Dus wie o wie kan mij zo een review aanwijzen. Of dat iemand zich nog een goed topic kan herinneren. Op divx vind je maar 1411 hits, na 20 had ik al geen zin meer. De enige zinnige zie ik tegen kwam ging over Linux... Heb ik momenteel weinig aan.