Heeft iemand een idee welke opstart string ik moet gebruiken om de LCDd aan de gang te krijgen met mijn serielle lcd.
http://www.crystalfontz.com/products/wintest/index.html
Open source C code beschikbaar, duik daar eens in...
maakt dat voor die string wat uit?
Kewl... bestaat er ook zoiets voor je parallelle lcd?Op maandag 19 november 2001 16:04 schreef AcouSE het volgende:
http://www.crystalfontz.com/products/wintest/index.html
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
<grin> Ik dacht dat die tweede d een spelfoutje wasOp maandag 19 november 2001 15:50 schreef Doggie het volgende:
Heeft iemand een idee welke opstart string ik moet gebruiken om de LCDd aan de gang te krijgen met mijn serielle lcd.
Ik denk van wel, je moet het alleen vindenOp maandag 19 november 2001 16:52 schreef crashoverride het volgende:
Kewl... bestaat er ook zoiets voor je parallelle lcd?
Wie heeft dat proggie gemaakt?
Verwijderd
Op dinsdag 20 november 2001 15:59 schreef Doggie het volgende:
Iemand echt geen idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| [blah@yarvje server]# ./LCDd -d CFontz "-h"
LCDproc CrystalFontz LCD driver
-d --device Select the output device to use [/dev/lcd]
-t --type Select the LCD type (size) [20x4]
-c --contrast Set the initial contrast [140]
-b --brightness Set the initial brightness [255]
-o --off-bright Set the initial brightness [0]
-s --speed Set the communication speed [9600]
-r --reboot Reinitialize the LCD's BIOS
-h --help Show this help information |
welke setting snap je niet?!
euh... die -h setting!Op dinsdag 20 november 2001 19:02 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
[welke setting snap je niet?!
lol
Doggie! ik heb dat pakketje nogsteeds niet
* [NUT] wordt ongeduldig
Jongens ik heb het gevonden. Het bleek dat niet iedereen recht had op mijn serielle poort. EN je pakketje kan elke moment komen ik zou vandaag goed op je brieven bus letten ik had al verwacht dat die er was \.
HIJ IS ER!!!Op woensdag 21 november 2001 08:15 schreef Doggie het volgende:
[...] EN je pakketje kan elke moment komen ik zou vandaag goed op je brieven bus letten ik had al verwacht dat die er was \.
hij ziet er ERUG gaaf uit!
Als nu ook de rest nog binnen komt, dan ga ik beginnen met modden... verwacht piccies hiero
Erg fijn om te horen dus iemand weer helemaal blij gemaakt ik zal binnen kort ook even screen shots van mijn kast sturen hij is nu bijna klaar. Ik ben erg benieuwd!!!
[LCD+OC] Plaatjes - het begin :) * modemers (!)Op donderdag 22 november 2001 08:37 schreef Doggie het volgende:
Erg fijn om te horen dus iemand weer helemaal blij gemaakt ik zal binnen kort ook even screen shots van mijn kast sturen hij is nu bijna klaar. Ik ben erg benieuwd!!!
Pagina: 1