Ik heb hier gewoon zo'n goedkope standaard coolermaster, en ik vroeg me af of ik op die heatsink van de coolermaster ook een andere fan zou kunnen zetten.
Iemand???
thx
Iemand???
thx
Verwijderd
Tuurlijk....Op maandag 19 november 2001 15:28 schreef Koulodjonko het volgende:
Ik heb hier gewoon zo'n goedkope standaard coolermaster, en ik vroeg me af of ik op die heatsink van de coolermaster ook een andere fan zou kunnen zetten.
Iemand???
thx
Verwijderd
Je kunt het beste een fingerguard op je coolermaster schroeven mbv van die ringetjes en daarop weer een fan monteren met boutjes en moertjes.Op dinsdag 20 november 2001 13:06 schreef rb338 het volgende:
Gewoon met geweld bouten/schroeven aan de heatsink vastmaken?
dat is niet het beste....Op dinsdag 20 november 2001 13:28 schreef Brabus het volgende:
[..]
Je kunt het beste een fingerguard op je coolermaster schroeven mbv van die ringetjes en daarop weer een fan monteren met boutjes en moertjes.
Verwijderd
nee want bij blaast door die adaptor heen op de heatsinkOp dinsdag 20 november 2001 13:34 schreef Brabus het volgende:
Wat is volgens jou dan het beste?? Met zo'n fan adapter zit je fan ongeveer 3cm van je heatsink af en dat is weer nadelig voor de airflow!
Verwijderd
Ik snap ook nog wel dat hij door de adapter heen blaast, maar bedenk wel dat door het hoogte verschil de nodige cfm's verloren gaan. Ik had eerst een Alpa 6035 met een 80mm fan en de performance was beter met die fingerguard methode.Op dinsdag 20 november 2001 13:35 schreef happy3736 het volgende:
nee want bij blaast door die adaptor heen op de heatsink
en als je hem erzo op schroeft blaast hij er ook nog langs
Verwijderd