Toon posts:

ADSL : Planet, Wanadoo, ZON ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ADSL via Planet, maar nou wil mijn pa :7 ook over...

Planet ben ik tevreden over, maar Wanadoo heeft een veel betere aanbieding op het moment dan Planet (En we benne tenslotte Nederlanders, niet ?):)

Dus vandaar : Hoe tevreden is iedereen over zijn eigen ADSL-abbo, provider, helpdesk etc.

THNX !

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

planet advance, roelt gewoon, geen probs :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
idd
Op maandag 19 november 2001 16:00 schreef Termy het volgende:
planet advance, roelt gewoon, geen probs :)

Verwijderd

xs4all

Die bieden gewoon het meeste. 5 popboxen met elk 10 aliassen en 20mb space, 50 mb homepage, vrij te kiezen hostname ( naam.xs4all.nl ) bsmtp ondersteuning ( wat-je-maar-wil@eerder-genoemde-hostname.xs4all.nl ) goede newsservers (binary groepen!)
Overzichtelijke website, met duidelijke, handige info.
(Dit in tegenstelling tot portal-wannabe Planet, waar je op de site struikelt over het laatste nieuws en het weerbericht voor morgen (wat me geen kloot interesseert, dan ga ik wel naar knmi of meteoconsult) maar waar je pas na lang zoeken de ip adressen van de nameservers kunt vinden.
De helpdesk heb ik geen ervaring mee, die heb ik nog niet nodig gehad :7
(van de helpdesk van kpn/planet heb ik de nodige horrorverhalen gehoord van een collega)

Mijn mening dus; xs4all rulez, planet suxx, andere adsl isp's geen ervaring mee.

Verwijderd

de verhalen die ik gehoord heb is xs4all de beste.. bieden meer zoals hier boven beschreven staan en het minste problemen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
xs4all, nooit geen probs mee (en ik woon notabene in noord nederland, waar het kwa infratructuur toch al niet al te best is)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Ik heb zon, loopt perfect. Geen problemen mee. Nooit gehat. Webspace is ook relaxed (niet de hoeveelheid maar al het andere enzo).

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb Zon Breedband Plus (Via Versapoint van Versatel) nooit probs gehad, 0.0 probs. Top gewoon! kost wel 119,- per maand voor zelfde geld als standaart mx stream abbo, maar ik heb geen mx stream leverbaar.....^@^@&!&!#~!@&@@ KPN!

• Termy

Termy

Op maandag 19 november 2001 18:18 schreef Operations het volgende:
xs4all

Die bieden gewoon het meeste. 5 popboxen met elk 10 aliassen en 20mb space, 50 mb homepage, vrij te kiezen hostname ( naam.xs4all.nl ) bsmtp ondersteuning ( wat-je-maar-wil@eerder-genoemde-hostname.xs4all.nl ) goede newsservers (binary groepen!)
Overzichtelijke website, met duidelijke, handige info.
(Dit in tegenstelling tot portal-wannabe Planet, waar je op de site struikelt over het laatste nieuws en het weerbericht voor morgen (wat me geen kloot interesseert, dan ga ik wel naar knmi of meteoconsult) maar waar je pas na lang zoeken de ip adressen van de nameservers kunt vinden.
De helpdesk heb ik geen ervaring mee, die heb ik nog niet nodig gehad :7
(van de helpdesk van kpn/planet heb ik de nodige horrorverhalen gehoord van een collega)

Mijn mening dus; xs4all rulez, planet suxx, andere adsl isp's geen ervaring mee.
hey vuile sx4all-er, dat je blij bent met je xs4all is tot daar aan toe (redenen die je geeft zijn nou toevallig weer totaal onboeiend voor mij) maar ga NIET een andere isp zo zielig afkraken. als je zelf niet zoeken kan en een site niet mooi vindt is dat jouw prob en niet die van iemand anders...

toch wel grappig dat ik van dat "super" xs4all de laatste tijd niet zulke positieve dingen hoor en hier met planet heb ik _nergens_ last van.. (te snel en stabiel is nou niet echt een last :))

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Ik kraak helemaal niets af, ik geef mijn mening over xs4all en over planet, de enige 2 adsl isp's waar ik ervaring mee heb.
dan ben ik nog geen 'vuile sx4all-er' (btw het is xs4all niet sx4all...) :(

(en dat xs4all zo nu en dan wat snelheidsproblemen schijnt te hebben (ik heb er geen last van) - dat krijg je als je een goed product levert, dan komen er klanten enzo die dat product afnemen... als je een heel goed product levert komen er heel veel klanten, dan kan je op een gegeven moment capaciteitsproblemen krijgt... vandaar dat bij planet alles wel snel gaat :) )

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 12:06

Shadowtje

Shadow

Ben erg tevreden over xs4all.
Nog geen problemen gehad sinds aansluiting (1e modem of splitter was niet goed, maar daar kunnen zij niets aan doen)
Geen problemen met snelheid en pings enzo...

dit is geen link

Verwijderd

Ik heb ook ADSL via XS4ALL... en vooral het aanbod binary newsgroups... WOW :9

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 21:02 schreef Operations het volgende:
Ik kraak helemaal niets af, ik geef mijn mening over xs4all en over planet, de enige 2 adsl isp's waar ik ervaring mee heb.
dan ben ik nog geen 'vuile sx4all-er' (btw het is xs4all niet sx4all...) :(

(en dat xs4all zo nu en dan wat snelheidsproblemen schijnt te hebben (ik heb er geen last van) - dat krijg je als je een goed product levert, dan komen er klanten enzo die dat product afnemen... als je een heel goed product levert komen er heel veel klanten, dan kan je op een gegeven moment capaciteitsproblemen krijgt... vandaar dat bij planet alles wel snel gaat :) )
Weet wat je zegt :z
a: Planet = PMG
xs4all = PMG
Hoop ik niet al te schokkend voor je :o
b: Dat verhaal hierboven, planet heeft meer naamsbekendheid en het aantal leden van planet is ook veel hoger dan xs4all dus dat gaat niet op :z
c: Horrorverhalen? mwa..ok, ik zat bij de gewone helldesk van planet en niet die van ADSL en wij werden constant als beste uitgeroepen hoe slecht we ook presteerden :), maar volgens mij zijn die ex-collegas van mij echt niet op hun achterhoofd gevallen want die lui zijn dus wel de ouwe harde kern van de helpdesk die Planet vanaf het begin hebben ondersteund en opgebouwd.

Greetz
Een helaas ex-PMG vanwege tijd te kort :'(

Verwijderd

En over die site, die site is bedoeld voor de normale gebruiker. Niet voor het stelletje nitwits wat wij zijn :+
xs4all is op dat punt gewoon zakelijker ingesteld.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:10

OgWok

U.N.C.L.E.

Demon. Vast ip adres. Meerdere systemen geen probleem. Geen PPTP/PPPoE protocollen 8-)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Ikke ben tevreden over mijn planet adsl abbo... Loopt lekker, vaste hostname +ip, 1 mailbox, nou ja is toch genoeg???

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 13:22 schreef tha_big_j het volgende:
Ikke ben tevreden over mijn planet adsl abbo... Loopt lekker, vaste hostname +ip, 1 mailbox, nou ja is toch genoeg???
vin ik ook en jah heb ik ook :)

• Termy

Termy

ik loop ook via PPP hor... getweakte modem ja :)

en btw, wat enorm zielig dat ik van de 3 keer dat ik het woord schrijf 1 keer een typfout maak en sx4all typ... miereneuker

en btw, xs4all = kpn
planet = kpn

wat zou je trouwens moeten met niet normaal veel mail boxes en dergelijke? |:(

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ach boeiend, ik vind ze allebei wel okee, voordeel xs4all zijn de binaries newsgroepen :P

Ik heb nu planet en ben er zeer tevreden over. Xs4all tja, ga mischien wel eens over maar dan alleen voor de nieuwsgroepen :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• .GoO
  • Laatst online: 06:36
Ik heb E-trade/Versatel ADSL en die bevalt prima! Altijd hoge snelheden tot 250kbs ofzo (met download accelerator haalt ie ook wel 450).. en upload met max van rond de 50.. CS'en roelt ook, ping <30 :)

Tis wel iets prijziger dan 'normaal' ADSL (tis voor bedrijven), maar dan heb je ook wel wat :)

Verwijderd

xs4all is erg goed.

• creative8500
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

xs4all rox, maar ik heb planet :'(

• Termy

Termy

devv05, wat zijn de specificaties van die lijn? 250Kilobyte tot 400 kiloByte klinkt namelijk wel erg optimistisch..

en btw, denk je serieus dat ik ping <30 geloof? nee toch hoop ik

Pagina: 1