Visual Cafe zonder symantec classen, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 16:29
Ik wil lekker programmeren met Visual Cafe (4.0a), maar ik wil geen gebruik maken van alle symantec rommel (zoals ActionListeners etcetc).

Dus eigenlijk wil ik alleen gebruik maken van de JDK (1.2.2?).

Hoe kan ik dit doen in VC?

Help me out...

Plannen is voor loosers

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Als je alleen klassen gebruikt in een java.bla.* package zij het als het goed is allemaal standaard Java bibliotheken. ActionListeners is trouwens ook gewoon standaard (zie java.awt.event.ActionListener ).

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Als je een nieuw project start gewoon alle symantec rommel uit je source gooien. Klaar! (of toch niet?? |:( )

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 16:29
Nee... Als je gewoon alle symantec-rommel uit de source verwijderd, gaat het goed fout..

Andere opties nodig... :-)

Plannen is voor loosers

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 19 november 2001 17:24 schreef ArthurBorsboom het volgende:
Nee... Als je gewoon alle symantec-rommel uit de source verwijderd, gaat het goed fout..

Andere opties nodig... :-)
Waarom gaat het dan fout?

In je gegenereerde code staan een aantal imports en/of verwijzingen naar symantec classes.

Zoveel zijn dat er niet dacht ik, verwijder die (uitcommentaren) en repareer dan alle gerelateerde errors.

Mij lukte het altijd wel om die troep eruit te krijgen, maar of dat in vis cafe 4 net zo makkelijk is? :)

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 13:50
Empty project starten en handmatig de klassen
invoegen. In project properties de juiste klasse selecteren met de main methode( of init als het een applet is.)

ps.
In de properties kun je ook aangeven hoe je die actionlisteners genereerd, standaard is het een anonieme classe.

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Pagina: 1