Toon posts:

albums geheel downloade

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu 6 cd's met krassen en luister ze alleen maar met me pc, dus het leek me eens tijd om mp3's te dowloade ik vond meteen heel wat voordelen. Ik zoek nu elke keer de cd op internet kijk welke nummers er op staan en download die dan bij kazaa. Dit is heel wat werk dus ik vroeg me af of iemand op de wereld zo inteligent is geweest om een site te maken waar je hele albums kan downloade GRATIS haha B-)
alvast bedankt willem (8>

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Sure......

Verwijderd

die zijn er wel maar ga ze maar niet posten zullen de mods hier vast niet leuk vinden

Verwijderd

die zijn er inderdaad(beozke ze zelf nooit :+ ) maar dit is hier inderdaad niet toegestaan. als je het legaal wil houden huur je ze toch gewoon?? fl4,- voor 1 cd

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op maandag 19 november 2001 15:04 schreef sum182 het volgende:
ik heb nu 6 cd's met krassen en luister ze alleen maar met me pc, dus het leek me eens tijd om mp3's te dowloade ik vond meteen heel wat voordelen. Ik zoek nu elke keer de cd op internet kijk welke nummers er op staan en download die dan bij kazaa. Dit is heel wat werk dus ik vroeg me af of iemand op de wereld zo inteligent is geweest om een site te maken waar je hele albums kan downloade GRATIS haha B-)
alvast bedankt willem (8>
als je het alleen als backup gebruikt is het niet illegaal
dus www.mp3delivery.com maar nogmaals gebruik deze site alleen voor backup want anders is het illegaal dus je moet wel de orginele cd er van hebben anders is het strafbaar

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op maandag 19 november 2001 15:12 schreef senater het volgende:

[..]

als je het alleen als backup gebruikt is het niet illegaal
dus www.mp3delivery.com maar nogmaals gebruik deze site alleen voor backup want anders is het illegaal dus je moet wel de orginele cd er van hebben anders is het strafbaar
{edit) weet niet of het wel mag trouwens dit op dit forum anders slotje (edit)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Leer eerst wat wel en niet mag hier en leer dan met nieuwsgroepen overweg te gaan. :D

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/kloguck.gif

down the drain !!!

SLOTJUUUHHHHH !!!! >:)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• biertje-blijf-bij-me
  • Laatst online: 04-03-2025
wat een lul verhaal zeg.....dus je hebt 6 cd's met krassen.....waarom moet je dan mp3 downen???....je kunt toch gewoon de cd's die je hebt omzetten naar mp3 als voorzorgs maatregel??? Heb je dus gelijk een backup plus een vette cd. Als je nou gewoon eerlijk bent en zegt dat je cd's te duur vind en dus maar mp3's wil downloaden dan had ik je misschien geholpen :P

Verwijderd

yup, zijn er...
FTP sites waar je hele albums kunt downen in 192kbit :P

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:26

Dennahz

Life feels like hell should.

whehe wel lachuh sommige people... bij www.pagina.nl kan je ook veel vinden

Twitter

• biertje-blijf-bij-me
  • Laatst online: 04-03-2025
Op maandag 19 november 2001 15:16 schreef Baklap het volgende:
[afbeelding]

down the drain !!!

SLOTJUUUHHHHH !!!! >:)
vet irri die mensen die niet normaal kunnen doen en gelijk SLOTJUH roepen.....probeer het hem op een normale manier uit te leggen

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Haha een officieele waarschuwing voor warez/mp3 request voor topicstarter.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.