Weet iemand waar ik een losse 5,25" drive bay kan kopen? Hij moet van voren gewoon een plaat van plastic hebben, zonder gaten. Ik zoek dus niet zoiets als op crystalfontz.com (die is overigens ontzettend duur), want die zijn alleen geschikt om een LCD in te monteren. Aangezien een removable hd bracket al te koop is voor 25 gulden, vind ik 10 gulden een mooie prijs voor zoiets
.
ik geloof dat ze die bij alternate hebben.
in de pricewatch heb ik er ook wel eens naar gekeken en gevonden, maar pin me der niet op..
in de pricewatch heb ik er ook wel eens naar gekeken en gevonden, maar pin me der niet op..
Ja, dat weet ik
Ik zoek snel ff een plaatje...
[edit]
hebbes, nou ja, ongeveer dan. Da's zoiets:

[edit2]
kan trouwens ook zoiets zijn
[edit]
[edit2]
Verwijderd
[kinda offtopic]Op maandag 19 november 2001 15:30 schreef Neman het volgende:
Weet iemand hoe dit ding eruit ziet?
bwhaaaa da's een flexxe site.. cewl
[/kinda offtopic]
Heel makkelijk, met een oude 286 en een decoupeerzaag gaat alles. Gewoon ff tekenen en je zaag erdoor rossen.
Ok, dus als het iets als pic2 is, is het heel makkelijk als een bay te gebruiken. Er zal vast wel een editie te koop zijn waarbij de voorkant gewoon geheel egaal is...Op maandag 19 november 2001 16:11 schreef AcouSE het volgende:
Ja, dat weet ikIk zoek snel ff een plaatje...
[edit]
[afbeelding]
[edit2]
[afbeelding]
Btw, pic1 is om een 3,5" diskdrive in een 5,25" bay te bouwen.
Ik heb nog steeds niets kunnen vinden
. Die bay van Eynstein bestaat uit 2 losse beugeltjes en elke andere zaak verkoopt alleen een bay die rond en/of niet egaal is van voren... Weet iemand nog wat?
Dus jouw computerboer heeft een losse bay te koop? Hoe heet die zaak precies en waar zit 'ie?Op zondag 25 november 2001 21:34 schreef bopitje het volgende:
heet de ccomputerboer het niet in de buurt de meeste hebben dat toch wel, bij ons wel
Heb nog steeds niets kunnen vinden
, vandaar nog maar een schopje
.
zaterdag moet ik weer werken, kzal ff kijken volgens mij hebben we ze nog wel.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Heb je nog gekeken/gevraagd?Op woensdag 12 december 2001 14:19 schreef Loque het volgende:
zaterdag moet ik weer werken, kzal ff kijken volgens mij hebben we ze nog wel.
Pagina: 1