Ik heb een modem maar ik kan hem niet aan het werken krijgen. Het is een Dynalink V1456e R2. Ik krijg hem niet aan het werk in Windows 2000. Nou dacht ik hij is verbonden dus je moet hem in principe een signaal kunnen sturen via dos, om te kijken of hij ook daadwerkelijk connectie maakt met de pc. Weet iemand hier meer van?
Verwijderd
Echt niet.
Niet je zal wel een echte dos omgeving nodig hebben
hiervoor.
En in Win2K, heb je daar niet meer zoiets als
hyperterminal.
En anders zoeken naar een shareware terminal tooltje.
Niet je zal wel een echte dos omgeving nodig hebben
hiervoor.
En in Win2K, heb je daar niet meer zoiets als
hyperterminal.
En anders zoeken naar een shareware terminal tooltje.
Het is mogelijk een modem via de DOS-command-prompt aan te sturen, maar dat helpt absoluut niet met debuggen.
Je moet een simpele terminal-emulator (Procomm Plus 2.0 is een goeie die desgewenst niets met je modem doet) starten, en dan kun je echt zien wat er gebeurt.
Als ik moet inbellen voor troubleshooting gebruik ik daar nog steeds niet mijn dual-PPro/200 met HyperTerminal onder NT voor, maar switch ik mijn modem naar mijn 486/50 en ga lekker met Procomm Plus 2.0 onder DOS 6.22 bellen.
Je moet een simpele terminal-emulator (Procomm Plus 2.0 is een goeie die desgewenst niets met je modem doet) starten, en dan kun je echt zien wat er gebeurt.
Als ik moet inbellen voor troubleshooting gebruik ik daar nog steeds niet mijn dual-PPro/200 met HyperTerminal onder NT voor, maar switch ik mijn modem naar mijn 486/50 en ga lekker met Procomm Plus 2.0 onder DOS 6.22 bellen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Zou het ??
Ik weet het niet, maar lekker is anders.
Want je krijgt geen feedback dan.
Maar voor ff een snelle sjek kan het wel denk ik.
Ik weet het niet, maar lekker is anders.
Want je krijgt geen feedback dan.
Maar voor ff een snelle sjek kan het wel denk ik.
Verwijderd
Gebruik ff zo'n oud progje.
Procomm of een variant.
Er zijn er genoeg! Denk aan het BBS-gebeuren.
Procomm of een variant.
Er zijn er genoeg! Denk aan het BBS-gebeuren.
Pagina: 1