Ohk, ik snap 'm. Mijn topic (HTML Editors) was gesloten, omdat ik aan 't spammen was (tja, duurde ff voordat ik FAQ gelezen had). Niet dat dit mijn bedoeling was, maar goed, de mening van de moderator mag ook best naar voren komen. En een conflict tussen notepad / WYSIWYG editors uitlokken was ook niet mijn bedoeling. Daar vroeg ik zelfs niet eens om. Wist ik veel dat er veel van die topics waren; ben nog maar een newb!
Dus sorry, zal het niet meer doen. Maar om maar ff verder te gaan met waar ik was: (Met ing._Buttje beantwoorden)
Maar als mensen me dus willen helpen, hoor ik het graag. Zit nu aardig bezig in me eentje en dat schiet niet echt op. Als je toevallig nog kritiek/opmerkingen hebt, stuur maar naar mijn adres (die ik hier niet zal vermelden
)
Bedankt voor het begrip (n.o.),
KtK
Dus sorry, zal het niet meer doen. Maar om maar ff verder te gaan met waar ik was: (Met ing._Buttje beantwoorden)
Nee, helemaal van scratch. Zal naam en adres waar je 'm kan vinden niet noemen, maar je wil 'm toch niet zien, want je moet oppassen voor virussen! (Niet dat ik weet hoe je die maakt, maar dat ff terzijde)Door ing._Buttje - maandag 19 november 2001 10:17
kewl .. je bent er zelf 1 aan het programmeren .. of neem je de bestaande HTMLeditor en pas je die aan? (dat laatste mag niet zomaar lijkt mij)
Ik denk dat ik nog wel wat dingetjes zou kunnen bedenken .. maar hoeveel tijd/moeite ga en kun je er in steken? En heb je hulp of moet je 't allemaal in je uppie uit zien te vogelen?
Maar als mensen me dus willen helpen, hoor ik het graag. Zit nu aardig bezig in me eentje en dat schiet niet echt op. Als je toevallig nog kritiek/opmerkingen hebt, stuur maar naar mijn adres (die ik hier niet zal vermelden
Bedankt voor het begrip (n.o.),
KtK