Newbie vraagje (na tijd zoeken), kan je de body text van een pagina versturen (mailen) met cgi? Dus dat het geen form is maar een gegenereerde tekst pagina.
Is de body ook een $Key mischien?
Is de body ook een $Key mischien?
Die ":?" sluit ik me volledig bij aan:Op maandag 19 november 2001 14:48 schreef tomato het volgende:
Wat wil je precies?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
* drm hoopt dat tomato niet in de mood is om op verwoording te lettenOp maandag 19 november 2001 14:58 schreef Quapa het volgende:
Ik heb een invulformulier, daar wordt met javascript van alles mee gedaan en dat eindigt in een zogenaamde samenvatting van de ingevulde data, een simpel html paginaatje.
Dat wil ik graag versturen met cgi.
Wat ik zo nu vindt over cgi (& Perl) is dat je alleen maar velden en hun waarde kan gebruiken om een e-mail samen te stellen. Ik wil graag de hele gewone html pagina (body)versturen.
--Hoop dat t duidelijker is---
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Mmm, sneeOp maandag 19 november 2001 17:04 schreef Quapa het volgende:
Mmm, sja dat lukt wel maar t is dan zo lelijk met saaie platte tekst enzo...
Nog meer suggesties?
of een site met goeie CGI downloadable manual ??
~ Gottfried Leibniz