Hej wie kan mij helpen ik heb een msi-ms6380l mainbord en nu werk mijn ps/2 toetsenbord ineens niet meer hoe kan dit(ik typ dit met een USB toestenbord) help mij ik heb nix veranderd of zo maar in een help mij tnx peterzz
is je toetsenbord gestopt terwijl je aan het weken was of deed ie het op eens niet meer na het opnieuw opstarten ?
zitten de stekkers er in
vertel es wat meer... waneer is het onstaan (na welke handeling...)
zitten de stekkers er in
vertel es wat meer... waneer is het onstaan (na welke handeling...)
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
je hebt toch niet het toetsenbord (ps/2) in en uitgeplugt terwijl ie aanstond. Dat vinden mobootjes niet leuk (vooral MSI is er goed in dood te gaan daardoor)
Check in je bios of je PS2 uit hebt staan of de IRQ ervan. (of iets dergelijks.)
Doe ik zon beetje continue en nooit last van gehad.Op maandag 19 november 2001 14:43 schreef terw_dan het volgende:
je hebt toch niet het toetsenbord (ps/2) in en uitgeplugt terwijl ie aanstond. Dat vinden mobootjes niet leuk (vooral MSI is er goed in dood te gaan daardoor)
Dus waar baseer je dit op?
Ook met MSI.
probeer eens een ander tb, dan weet je zeker of het aan het tb ligt of aan de aansluiting/mobo
Pagina: 1