[COOLING]lekker cool/vrij stil/niet te duur

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 11:23

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik ga binnenkort een projectje verder ontwikkelen om zelf een waterblok te maken met mn pa, die zit in de metaal sjit namelijk. Tot die tijd heb ik een coolertje nodig wat een leuke performance heeft en niet te duur is, liefst ook nog een beetje stil. Ik heb mn oog laten vallen op een dragon orb 3 maar dieschijnt een pokke herrie te maken, is er iets die die prijs/prestatie cattegorie die niet zo'n takkenherrie maakt?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

off-T

Vet dat tha pa in tha metal sjit shit.

/off-T

Laat eerst maar ff weten wat je moet gaan coolen.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik wil nu alleen mn CPU coolen, maar met watercooling wil je natuurlijk een zo hoog mogelijke coolheidsfactor behalen en dus moeten de videokaart en Chipset er dan ook aan geloven. Het mobo waar het op komt hebben schroef gaten voor de CPUcooling dus das makkelijk te doen, maar hoe krijg je zoeits het beste op je GPU en chipset? Thermal adhesive werkt dat goed? Ik wil het eigenlijk wel weer kunnen verwijderen, mag met enige moeite, maar is er misschien een andere manier dan plakken?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Ga ff zoeken ofsow..

of bouw een 80 / 92 mm fan op een coolermaster HS!

Verwijderd

mjah wat voor cpu heb je ? (wel zo handig omdat erbij te zeggen.. :))

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Heb nog nix, maar Ik heb over 6 dagen een Athlon XP 1600+

Ik heb hier een custombuildhomemadefanapparaat, meet een GROTE coolermaster Heatsink met daarop 2 finnetjes, Mijn nogal heethoofdige Duron blijft et deze combi het koelst En daar is behoorlijk wat voor nodig.

Ik zou graag zoeken maar in 99 van de 100 gevallen worden alleen behoorlijk prijzige en lawaaige Heatsinks getest, en dat vind ik iets te veel van het goeie voor iets wat ik over een paar weken weer wegknikker

Breek je nek voorzichtig

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 14:49
Op maandag 19 november 2001 17:54 schreef The_PyroPath het volgende:

en dat vind ik iets te veel van het goeie voor iets wat ik over een paar weken weer wegknikker
wegknikker, WEGKNIKKER??? een tweaker knikkert nix weg man

edit
die bewaart alles mocht het ooit nog es van pas komen heeftie t ook

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Uiteraard bewaar ik alles, trekje van mn opa overgenomen.... de meest belachelijke troep heb ik nog liggen :D

Maar ik heb wat opties bekeken maar welke zal het worden?

ALFA PEP 66 = 89,-
Zallman 5001 CU = 100,-
Spire 5T208B1H3T (SuperRock)= 30,-
Dragon Orb 3 = 50,-
Thermo Engine V60-4225 = 86,-

Die Spire is nogal stil maar ik heb geen weet van zn prestaties :(

Breek je nek voorzichtig

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 16:46
Neem zo'n doodnormale coolermaster koeler. Die koelen relatief goed, zijn niet al te luid, en kosten minder dan 20 euro.

Verwijderd

ga spelen met je coolermaster op een xp 1600+ en zal vast wel een keer opgeschroeft gaan worden dat gaat echt lukken met een coolermaster not

Verwijderd

je moet voor de coolermaster dp5-6i31c-a1 gaan die koelt lekker ik heb hem zelf ook
Pagina: 1