Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Ik zou absoluut wachten want een IntelChipset is altijd beter dan een ViaChipset imho.
Dan zit je ook niet te klooien met die 4in1 drivers.
Dan zit je ook niet te klooien met die 4in1 drivers.
punt 1: intel heeft net zo goed chipset drivers nodig.Dan zit je ook niet te klooien met die 4in1 drivers.
punt 2: in windows xp maakt het toch niks meer uit want xp heeft die drivers ingebouwd.
Als ik me het goed herinner komt de 845 DDR Q1 '02... da's dus minstens 3 maanden wachten (waarschijnlijk langer).
Qua snelheid is het natuurlijk nog niet te vergelijken... ik zou nu gewoon voor de P4X266A gaan... maar ja, ik heb een Athlon
Qua snelheid is het natuurlijk nog niet te vergelijken... ik zou nu gewoon voor de P4X266A gaan... maar ja, ik heb een Athlon
Daarbij komt dat de P4X266 een stuk goedkoper zal zijn en omdat hij al langer op de markt is zullen kinderziektes al verholpen zijn (want er is dus kans dat je geen agp2x kaarten op die intel chipset zal kunnen draaien omdat dan je agpslot/mobo doorfikt)
Denk je niet dat dat probleem dan ook niet verholpen zal zijn bij de 845-D? Ik denk van wel. Volgens mij was de enige moderne videokaart die last van dit probleem had trouwens een Kyro kaart van Hercules.Op maandag 19 november 2001 15:55 schreef LopeZ het volgende:
(want er is dus kans dat je geen agp2x kaarten op die intel chipset zal kunnen draaien omdat dan je agpslot/mobo doorfikt)
Ik ga lekker wachten op een Northwood/845-D combinatie. Voorlopig kan m'n P3 1 GHz nog een tot anderhalf jaar mee. Ook even afwachten hoe die nForce mobo's zich gaan houden, want een snelle XP (of later misschien wel een P4) met een nForce moederbord is natuurlijk ook aantrekkelijk. Ik heb meer vertrouwen in nVidia dan in Via.
SIS645?
Is sneller dan die via-zut geloof ik....
Mmm maakt niet veel uit volgens Tom.....
Kijk daar maar ff
Is sneller dan die via-zut geloof ik....
Mmm maakt niet veel uit volgens Tom.....
Kijk daar maar ff
Zin.
Pagina: 1