Ik vraag me dus af waar ik in de menuconfig van kernel 2.4.14 ondersteuning voor ext3 kan inschakelen...kan het nergens vinden:-(
weet iemand dit?
tnkz..
weet iemand dit?
tnkz..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Alan beheer de -ac kernels (updates op de bestaande kernel)Op maandag 19 november 2001 14:39 schreef remsie het volgende:
Nu heb ik bij www.kernel.org gezocht naar die 2.4.15 pre versie,maar bij people/alan kan ik niks vinden, weet iemand mischien waar die pre kernel te downen is??
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Nee, dat is niet gek! Redhat patched nl. nogal wat extra spullen in de std. kernels! Daarom is een std. kernel van redhat ook geen echte std. kernel uit de originele tree maar zijn er altijd enige toevoegingen!Op maandag 19 november 2001 15:43 schreef cooper_s1 het volgende:
Gek, ik draai RedHat 7.2 kernel 2.4.7 (standaard install) met ext3 filesysteem.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Nouja... zonder dat hij iets verliest... De kans bestaat nog altijd dat je data kwijtraakt, maar deze kans zou veel kleiner moeten zijn ja.Op maandag 19 november 2001 17:19 schreef remsie het volgende:
Das goeie poeier, het ext3 fs, gewoon resetten is geen probleem zonder dat ie ook maar iets verliest...
Ja, als hij af isweet iemand wanneer de 2.4.15 final wordt gereleased?
Verwijderd