Geluidsbuffer overbelast???

Pagina: 1
Acties:

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Dit is vaaaaaaaag... ik was een cd aan het draaien in m'n cdromspeler met Winamp. Ik ging ff naar ICQ (de allernieuwste versie) om het irritante Oh-oh uit te zetten. Dus op naar het Sound-tabblad en voor de grap drukte ik flink vaak op Preview bij het oh-oh geluidje. Ik was even speels dus. Maar prompt begon mijn cdrom te haperen en in schokjes de cd af te spelen. Na nog een paar keer het irritante Oh-oh afgespeeld te hebben leek het alsof Winamp hartstikke vast zat. Effe wachte... ah daar was Winamp weer maar hij speelde de cd al krakend af. Ik dacht hmmmm de cd er maar ff uit, winamp uit, cd er weer in, winamp start automatisch en het gespeel begint opnieuw. Inclusief gekraak! Met veel horten en stoten speelt hij de cd. Zo nu en dan duurt het een paar seconden en speelt hij weer verder.

Effe wat specs: Winamp = nieuwste versie (niet die beta van 3 ofzo), ICQ 2001, nieuwste, ik draai Windows 2000 met 512 MB, geluidskaart is een SB Live! 1024 player, de cdspeler is een Acer Rewriter 10x8x32.

Kan iemand anders eens testen of ie dit ook krijgt als ie zeg maar 30 keer Oh-oh rap achterelkaar previewt?

Ik kan natuurlijk mijn computer rebooten maar ik wil toevallig graag kijken hoe lang ik win 2000 up kan houden.. Hij draait al 5 dagen en 14 uur namelijk. Fyi: winamp speelt inmiddels weer als een trein.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
ik denk dat je het preview knopje hebt gesloopt. Nu issie afgebroken en maakt íe kortsluiting. Vandaar dat je winamp hapert.
:D

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 13:50 schreef Lampje het volgende:
ik denk dat je het preview knopje hebt gesloopt. Nu issie afgebroken en maakt íe kortsluiting. Vandaar dat je winamp hapert.
:D
Shit, moet ik weeeer naar de Gamma.. :+ Vorige week was m'n toetsenbord ook al lek.. ;) Hey Lampje, effe een off-topic n00b vraag: waar staan de letter DIY voor? Iemand heeft 't ook over DIY in dat trainspotting-nummer, PF Project feat. Ewan McGregor - Choose Life. Ik zag dat je dr ook een lap tekst op je site over hebt staan maar kheb geen idee wat 't verschil is tussen normale luidsprekers en diy luidsprekers.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op maandag 19 november 2001 13:53 schreef GerbenW het volgende:

[..]Hey Lampje, effe een off-topic n00b vraag: waar staan de letter DIY voor?
*Glup* hmm, mischien moet ik inderdaad de normale "hoe schrijg je een fatsoenlijk artikel" regels in de gaten houden en de eerste keer dat een afko wordt gebruikt hem uitschrijven.

DIY is engels voor DHZ

do it yourself, doe het zelf

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Ah weer wat geleerd.. ik dacht dat het een type luidspreker was.

ANYWAY, weer ff on-topic. Niemand die een idee heeft of het heeft uitgeprobeerd???