nu nog psone kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:05
is het nu nog zinnig om een psone te kopen?
nu het xbox-, gamecube- en ps2-geweld begint los te barsten, is de psone nog maar 300 piek

doen?

Verwijderd

Nee, koop liever dan maar een PS2 kan je ook Ps1 spellen op spelen + ps2 spellen + Dvd :9 :)

Verwijderd

zal ik ook doen , als ik 700 piek had :'(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 19:30

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als je gewoon ff lekker spelletjes wilt spelen, en jou het niet uitmaakt dat het niet de nieuwste, en best uitziende games zijn, en je het budget niet hebt voor een ps2/gb/xbox zou ik het doen ja. Er zijn nog steeds zat spellen te krijgen voor de PSOne, en er worden ook nog games voor gemaakt.

"Gameplay boven graphics" gaat hiero zeker op.. zoveel games voor de PSOne.. keuze zat.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Maarja eens houd dat natuurlijk ook op , je dus nu ook al alvast sparen voor een ps2

• monkel
  • Laatst online: 23:05
mm
ik wil m ook meer voor "erbij"

ik heb toch ook al een monster pc staan, en daar gaat ook aardig wat geld in zitten :)

700 piek vind ik dan nog iets teveel voor een console

• kRyPtO
  • Laatst online: 07-01 18:23
hoeveel kost die psone? 300 ofzo, als je dat dan ff ergens in een sok propt ofzo en dan ff wat spaart, dan duurt het maar een paar maanden, en je koopt dan de ps2 dan heb je heel wat meer: psx+ps2+dvd speler
en misschien is er dan wel weer een prijs verlaging geweest je weet maar nooit :) (dit is overigens geen hint, ik weet echt niet of het wel zal komen)

ik heb ook een ps2 echt gaaf ding hoor, die moet je gewoon kopen

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 16:09 schreef kRyPtO het volgende:
hoeveel kost die psone? 300 ofzo, als je dat dan ff ergens in een sok propt ofzo en dan ff wat spaart, dan duurt het maar een paar maanden, en je koopt dan de ps2 dan heb je heel wat meer: psx+ps2+dvd speler
en misschien is er dan wel weer een prijs verlaging geweest je weet maar nooit :) (dit is overigens geen hint, ik weet echt niet of het wel zal komen)

ik heb ook een ps2 echt gaaf ding hoor, die moet je gewoon kopen
agreed

Verwijderd

kan je het beter meteen goed doen en een ps2 kopen :)

Verwijderd

Als je nou een psone koopt vind ik dat zonde van die 300 piek. Spaar dan ff door voor een PS2, meer waar voor je geld. En zelfs bij mijn PS2 krijg ik al het gevoel dat ie verouderd is (met het ngc en xbox geweld :)). Gelukkig komen er ook nog eens topgames voor uit :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind zo'n ding geen 300 piek waard.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 17:48

NightHawk4

Lotte is Liev :>

PSOne is nu zelfs al niet meer leverbaar en de verwachting is zelfs dat Sony er niet meer mee komt, ze verkopen veel liever de PS2. Nieuwe games voor PSOne worden ook steeds schaarser....beter doorsparen voor een PS2 ;)

Verwijderd

300 echt niet man ik heb 3 jaar gele een gekocht toen was ie al 300

anders koop je er toch een 2e hands dan is ie meteen al omgebouwd en heb je spellen erbij !

damn ik kon gewoon een PS2 krijgen voor 550 piek had ik maar het geld :(

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14

Mystic_X

What does this button do

Gewoon 2de hands halen + omgebouwd zal maar iets van 200 piek kosten (zonder spelletjes)

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 16:51 schreef Mystic_X het volgende:
Gewoon 2de hands halen + omgebouwd zal maar iets van 200 piek kosten (zonder spelletjes)
Zal ik ook doen *D

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Die PSone (en de spelletjes!) zijn nu iig wel lekker goedkoop.. Terwijl er nog best goede tussen zitten! En er worden ook nog steeds nieuwe gemaakt..

Op dit moment is het dus nog zeker wel leuk, maar als je naar de langere termijn gaat kijken zal er natuurlijk steeds minder voor de PSone uitkomen, en uiteindelijk heb je er nix meer aan :)

Verwijderd

Hoioi,

Ga voor de Ps2 met Neo4 PCB modificatie! >:)

Je kunt dan zelfs Backup DVD-R's afspelen. :P

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 16:15 schreef Bigs het volgende:
Ik vind zo'n ding geen 300 piek waard.
Idd.
Ik zou hooguit 149,- voor zo'n console en 40,- voor een spel over hebben... >:)

Verwijderd

Dreamcast Anyone?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

en Bleem! dan :?
Pagina: 1