Toon posts:

exchangeserver vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hier in een bedr.netwerk. draaien we exchange server, nu zoeken we een leuk progje die de mail intern door kan sturen naar verschillende personen

dus dat je rules kunt maken per werknemer...
iemand?

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

uuhhhmmm .............. Outlook :?

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
outlook :?

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 21:42
wat voor client gebruik je :?

Verwijderd

Topicstarter
ja outlook ja, en nou is dus de vraag of je dus de mail die naar werknemerA@bedrijf.xx word gestuurd ook bij deze word afgeleverd maar bijvoorbeeld ook de TD@bedrijf.xx moet hierheen hoe kun je zulke rules opgeven daar zijn progjes voor zoals bijv. popcon maar dit werkt niet naar behoren, dus nogmaals...

iemand ?)

• Arnout
Op maandag 19 november 2001 13:45 schreef hiphop_4ever het volgende:
ja outlook ja, en nou is dus de vraag of je dus de mail die naar werknemerA@bedrijf.xx word gestuurd ook bij deze word afgeleverd maar bijvoorbeeld ook de TD@bedrijf.xx moet hierheen hoe kun je zulke rules opgeven daar zijn progjes voor zoals bijv. popcon maar dit werkt niet naar behoren, dus nogmaals...

iemand ?)
Outlook --> Postvak IN Assistent.

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Dit kun je gewoon in Exchange configureren. Dit doe je met behulp van Alternate Recipient.

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bij de user in kwestie dien je onder delivery options zowel de alternate te gebruiken als de originele.
en dan krijgen allebei het mailtje.
of bedoelde je dat niet?

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Topicstarter
ongeveer ja maar het moet dus zo dat alles wat naar td@bedrijf.nl wordt gestuurd wordt doorgestuurd naar alle tdmedewerkers

/edit ik ga even een situatieschets maken en dan post ik opnieuw want er wordt te veel door elkaar heen gepraat, er is hier duidelijk sprake van een babolonische spraakverwarring... dus hier mag dan wel een slotje op

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Op maandag 19 november 2001 13:49 schreef hiphop_4ever het volgende:
ongeveer ja maar het moet dus zo dat alles wat naar td@bedrijf.nl wordt gestuurd wordt doorgestuurd naar alle tdmedewerkers
Met Alternate Recipient. Eerst een groep TD aanmaken en alle TD-medewerkers daarin stoppen. Daarna aangeven als Aletrnate Recipient "TD"

• Arnout
Op maandag 19 november 2001 13:49 schreef hiphop_4ever het volgende:

/edit ik ga even een situatieschets maken en dan post ik opnieuw want er wordt te veel door elkaar heen gepraat, er is hier duidelijk sprake van een babolonische spraakverwarring... dus hier mag dan wel een slotje op
Om dit te voorkomen kan je beter in de initiële post TEVEEL informatie geven dan te weinig.

Ook een duidelijke topictitel wordt gewardeerd ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 november 2001 13:53 schreef MetHod het volgende:

[..]

Om dit te voorkomen kan je beter in de initiële post TEVEEL informatie geven dan te weinig.

Ook een duidelijke topictitel wordt gewardeerd ;)
mijn excuses maar ik had nog al haast ik post vanavond of morgen wel ff opnieuw
Pagina: 1