Nou ik zit dus met het volgende:
Ik heb een database gemaakt. Aan de hand van een qeury worden alle cijfers van een bepaald onderdeel bij elkaar opgeteld en afgerond op 1 decimaal. De uitkomst geef mooi de waardes weer met 1 decimaal VB: 4.3, 6.5 7.0
Je ziet ook gehele getallen worden met 1 decimaal getoond (dat moet ook).
Nu laat ik een asp script de waardes uitlezen maar overal waar een geheel getal uitkomt toont hij geen decimalen
.
hier een stukje code om het getal te laten afronden
De 0,00000001 wordt erbij opgeteld vanwege het 2.5 afrond probleem
. De waardes van m1_1 en m1_2 lopen van 0 tot en met 100 maar worden getoond als cijfers van 0 tot en met 10 met 1 decimaal
de code die ik gebruik om de waarde op het scherm te tonen is
Weet iemand hoe ik dus op mijn pagina gehele getallen kan krijgen met 1 decimaal erachter (x.0)?
Ik heb een database gemaakt. Aan de hand van een qeury worden alle cijfers van een bepaald onderdeel bij elkaar opgeteld en afgerond op 1 decimaal. De uitkomst geef mooi de waardes weer met 1 decimaal VB: 4.3, 6.5 7.0
Je ziet ook gehele getallen worden met 1 decimaal getoond (dat moet ook).
Nu laat ik een asp script de waardes uitlezen maar overal waar een geheel getal uitkomt toont hij geen decimalen
hier een stukje code om het getal te laten afronden
code:
1
| Mod1: IIf([M1_1]>34 And [M1_2]>34;Round((([M1_1]+[M1_2])/2+0,00000001)/10;1);Null) |
De 0,00000001 wordt erbij opgeteld vanwege het 2.5 afrond probleem
de code die ik gebruik om de waarde op het scherm te tonen is
code:
1
| <%=rs("mod1")%> |
Weet iemand hoe ik dus op mijn pagina gehele getallen kan krijgen met 1 decimaal erachter (x.0)?
Taal fouten inbegrepen ;)