Ik heb een riva tnt 2 en die deed het altijd prima!
(is een keer kopt gegaan maar kreeg een nieuwe)
nu zetten ik hem aan en hoorde ik een gebrul van die ventilator op mijn riva!
zette pc uit en schrok! (had het al een keer gehad en ging toen een week goed maar daarna toch kapot gaan)
dus ging ik naar school! kwam ik terrug deed hij het nog neit (deed het wel maar met gebrul
ik eruit halen die kaart schoonmaken met wattenstaafje (fennetje zat zowat helemaal dicht!)
helemaal stofvrij en er weer in!
ik kreeg geen beeld een raare piep: (lange) PIEP pieppiep (2 korte) en monitor staat op slaapstand
dus ik uur wachten! en nog eens proberen maar weer niet!!!
ik had nog ergens een 2 mb kaart dus die erin gestop! en kreeg ik gelijk beeld!!!!!
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? niewe fenntje op riva of nieuwe kaart (liever niet ben niet zo rijk) of wat dan ook!!!
iemand
want zou wel weer graag ales mooi zien in plaats 4 bit die windows xp dingen aanzien 
hoop dat ik snel iets verneem!
alvast bedankT!
(is een keer kopt gegaan maar kreeg een nieuwe)
nu zetten ik hem aan en hoorde ik een gebrul van die ventilator op mijn riva!
zette pc uit en schrok! (had het al een keer gehad en ging toen een week goed maar daarna toch kapot gaan)
dus ging ik naar school! kwam ik terrug deed hij het nog neit (deed het wel maar met gebrul
ik eruit halen die kaart schoonmaken met wattenstaafje (fennetje zat zowat helemaal dicht!)
helemaal stofvrij en er weer in!
ik kreeg geen beeld een raare piep: (lange) PIEP pieppiep (2 korte) en monitor staat op slaapstand
dus ik uur wachten! en nog eens proberen maar weer niet!!!
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? niewe fenntje op riva of nieuwe kaart (liever niet ben niet zo rijk) of wat dan ook!!!
iemand
hoop dat ik snel iets verneem!
alvast bedankT!