Toon posts:

riva kapot? opstarten een piep en beeld en slaapst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een riva tnt 2 en die deed het altijd prima!
(is een keer kopt gegaan maar kreeg een nieuwe)

nu zetten ik hem aan en hoorde ik een gebrul van die ventilator op mijn riva!
zette pc uit en schrok! (had het al een keer gehad en ging toen een week goed maar daarna toch kapot gaan)
dus ging ik naar school! kwam ik terrug deed hij het nog neit (deed het wel maar met gebrul :(

ik eruit halen die kaart schoonmaken met wattenstaafje (fennetje zat zowat helemaal dicht!)
helemaal stofvrij en er weer in!

ik kreeg geen beeld een raare piep: (lange) PIEP pieppiep (2 korte) en monitor staat op slaapstand :(

dus ik uur wachten! en nog eens proberen maar weer niet!!!
:( ik had nog ergens een 2 mb kaart dus die erin gestop! en kreeg ik gelijk beeld!!!!!

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? niewe fenntje op riva of nieuwe kaart (liever niet ben niet zo rijk) of wat dan ook!!!

iemand :? want zou wel weer graag ales mooi zien in plaats 4 bit die windows xp dingen aanzien :(

hoop dat ik snel iets verneem!

alvast bedankT!

Verwijderd

Lijkt me raar dat die kaart zichzelf opblaast als de cooler niet werkt. Wat ik ook wel veel heb is dat hij men kaart niet vind (lange piep en 2 korte). Ligt bij mij aan het feit dat men AGP slot niet goed meer op men mobo zit. Ik moet geregld de kaart er uitnemen en terug insteken (een aantal keer :) ). Dit heb ik zeker voor na het verplaatsing van de PC.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
volgens mij betekent dat afgrijselijke piep, pieppiep geluid gewoon dat je die vidkaart er niet goed genoeg had in zitten, want dat deed ie bij mij ook een keer toen ik hem niet helemaal 100% in het slot had zitten
ik schrok mij lam, maar het bleek niets te zijn
douw hem er nog eens in, zorg ervoor dat ie goed vast zit
en kijk of hij het dan weer doet

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Topicstarter
hij doet ut alweer!
maar heb echt alles 10 keer gechecked!!!!

computers zijn gewoon raar! maar wil toch weten hoe het kwam en wat ik er tegen kon doen!!!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
zat er dus gewoon scheef in

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB