Gnutella client linux?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38349

Topicstarter
Weet iemand een goeie gnutella-client voor Linux (SuSe Linux 7.3). Het lukt me namelijk niet om limewire te installeren. Ook heb ik gehoord dat er spyware in zit, maar doet dit het wel onder linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-05 13:20
Limewire is mij ook nooit gelukt onder linux, je kunt gewoon eens gaan kijken bij http://www.gnutella.co.uk/ , daar staan ook linux clients, of je gebruikt kazaa voor linux

Ik zag btw napshare er niets bijstaan op gnutella.co.uk dus hier nog een linkje: http://napshare.sourceforge.net/

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27277

Ik heb wel eens gewerkt met gtk_gnutella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
napshare is gebaseerd op gtk-gnutella, t heeft wat kleine aanpassingen die gtk-gnutella niet heeft (of had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 17:24

wzzrd

The guy with the Red Hat

LimeWire is een prima proggie. De enige beperking ligt in het brakke Gnutella netwerk...

Blijven proberen, het is met afstand het beste programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Ik ben t met je eens dat limewire de beste client is, maar wanneer het programma op diverse distro's (waar java goed was geinstalleerd) alleen maar errors geeft dan heb je daar nog niet veel aan...

Ik heb al weer een tijdje geen limewire geprobeerd dus misschien zijn die problemen allemaal al weer verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09-2023

JayTaph

Portability is for canoes.

Op afternapster.com is grub te downloaden. Deze werkt perfect voor het gnutella-netwerk. Daarnaast heeft kazaa een binary-only client geschreven voor het kazaa/morpheus netwerk.. Heeeel erg brak en crash-gevoelig, maar werkt an sich wel.

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Daarnaast heeft kazaa een binary-only client geschreven voor het kazaa/morpheus netwerk.. Heeeel erg brak en crash-gevoelig, maar werkt an sich wel
ik draai al een tijdje 0.4 en die is superstabiel en download lekker snel, ik raad je dan ook aan die versie te gebruiken

Pagina: 1