sis 6326 kaart voor dual monitor w2k (evt xp)

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Het bovenstaande kaartje wil ik dus gebruiken voor het aansturen van mijn 2de monitor in windows 2000 en eventueel XP.

Ik heb hier in de search gezocht, maar dat zijn alleen oude topicŽs waarin ook geconstateerd wordt dat dit een driver kwestie kan zijn.

Ook de multi monitor database geeft geen uitsluitsel hierover.

Mijn spec zijn (of zullen worden)

MSI K7T Turbo - raid moederbord (of een Epox 8kta3+)
Duron 800@?
Primary TNT2 32 MB ram

Kan iemand enigzins duidelijk geven of dat kaartje in PCI uitvoering met de huidige drives goed werkt als 2de kaart of kan ik beter een andere aanschaffen (en dan welke)

het mot geen duur kaartje zijn, vind ik nergens voor nodig en ik game erg weinig en zeker geen games waar een hele hoge framerate van belang is.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Ik heb de SIS6326 zelf en gebruik deze ook puur voor mijn dual display. Werkt perfect helemaal geen last van gehad, hoewel ik moest wel juist booten vanaf de PCI-kaart (in bios instellen van je mobo). In W2000 ziet hij mijn Ati Radeon wel gewoon als 'hoofdkaart'. Ervaringen met XP heb ik niet maar onder W2000 draait het wel prima.
Suc6

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Das nou net het probleem. Als ik dan win'98 boot (zelden, maar toch soms voor de scanner en wat andere dingen) is dat zeer lastig. Ik wil dan juist ook dezelfde kaart als primary hebben (de AGP kaart).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Even voor de mensen die de search gebruiken en op dit stuiten.

ja het werkt dus, indien je de nieuwste drivers download van www.sis.com.tw