nu de verkiezingen er aan komen

Pagina: 1
Acties:

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Ik merk dat de mensen zich weer gaan richten op de komende verkiezingen, en zo zijn er al ettelijke topics over Pim, LN op wie ga je stemmen etc...

misschien een idee om tot maart een tijdelijk forum voor te openen, zodat als je politiek wil babbelen je niet door een berg SG topics heen moet spitten in de hoop dat je net je topic terugvind?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik snap niet waarom er elke keer weer voor een actueel thema een nieuw forum moet komen. Het is gewoon een General Chat thema, en hoort zodoende in 1 van de fora daar thuis. Dat sommige mensen dit onderwerp erg boeiend vinden wil niet zeggen dat het meteen in een apart forum moet komen. Dan kunnen we wel aan de gang blijven ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 12:23 schreef Exirion het volgende:
Dan kunnen we wel aan de gang blijven ;)
En dat mag niet? ;) Voor de HCC dagen, Examens en WTC werden toch ook fora geopend?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 12:24 schreef Zef het volgende:

[..]

En dat mag niet? ;) Voor de HCC dagen, Examens en WTC werden toch ook fora geopend?
Hmm daar heb je wel een punt ja :)
Maar topics over de verkiezingen kunnen natuurlijk ook makkelijk in NSTM (=Nieuws).
Voor bijv. het EK voetbal is er ook geen nieuw forum bijgekomen, het stikte in NSTM wel van de threads erover, maar het was niet zo dat je door de bomen het bos niet meer zag.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 19 november 2001 12:24 schreef Zef het volgende:
- De HCC dagen hebben alles te maken met het karakter van GoT.
- De WTC aanslag was wereldschokkend, en wat dat betreft vind ik het niet overdreven dat daar tijdelijk een forum voor geopend is.

- Het examenforum is in mijn ogen niet nodig omdat we niet in de eerste plaats een scholierenforum zijn (ook al is de praktijk soms iets anders).
- Hoewel politiek naar mijn mening een boeiende onderwerp is, vind ik een forum daarvoor net zo overbodig als een examenforum :)

Bovendien bestond de HK nog niet toen het examenforum er was. Nu de HK bestaat zou een examenforum denk ik helemaal overbodig zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er zijn niet zoveel mensen geintereseerd in politiek dan op het eerste gezicht lijkt. Enkele symptonen zijn dan wel actueel en boeiend, maar een speciaal forum voor verkiezingen zou wel 's even leeg kunnen blijven als SU op een goede dag.

Nu is SG, HK,NSTM en zeker W&L een prima politiek discussieforum, maar om daar een forum voor te openen?

Politiek is een continue proces waar discussie over kan zijn, om dan alleen met verkiezingen interesante dingen te zine gebeuren.

* Delerium denkt dat zo'n forum een beetje overbodig is... tot eind april.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 19 november 2001 12:44 schreef ecteinascidin het volgende:
* Exirion denkt dat zo'n forum een beetje overbodig is... tot eind april.
En zelfs ten tijde van de verkiezingen is SG (en eventueel W&L) een prima plaats voor politieke discussies.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Voor nieuws over de verkiezingen: Nieuws, Sport, TV & Muziek

Voor algemene discussies over politiek: Stuffis Generalis

Voor politieke filosofie: Wetenschap en Levensbeschouwing

Voor "Pim Fortuin is een lekker ding!": Huiskamer

:)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Gewoon 1 groot topic openen, eventueel 2 of meer als het nodig is, lijkt mij.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 19 november 2001 13:07 schreef EquiNox het volgende:
Gewoon 1 groot topic openen, eventueel 2 of meer als het nodig is, lijkt mij.
Niet handig, want dan gaan er discussies door elkaar lopen en kan niemand het meer volgen.

Gewoon verdelen over SG en NSTM (en W&L als iemand opeens een filosofische bui krijgt).

Virussen? Scan ze hier!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

Kan toch altijd nog wanneer het aantal topic uit de hand loopt.
(denk dat het wel zal meevallen het aantal)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op maandag 19 november 2001 13:08 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Niet handig, want dan gaan er discussies door elkaar lopen en kan niemand het meer volgen.

Gewoon verdelen over SG en NSTM (en W&L als iemand opeens een filosofische bui krijgt).
YEAH daar ben ik het mee eens! (Goh wat raar LD zij hetzelfde als wildhagen :P)

Bericht hierboven

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
maar toch, ook al heb ik er verder wel vrede mee hoor, dit is nou precies waarom ik het vroeg, als ik jullie zo hoor staan er zodirect dus 3 topics in HK 7 in SG 2 in NSTM en 11 in W&L, waardoor het dus heel onoverzichtelijk word.

maar goed, meerderheid is tegen, dus democratisch besloten, weg met het idee! ;)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Pagina: 1