ik heb een thunderbird 1300 systeem met win2000 en kan geen need for speed porsche spelen, waar ligt dat aan, want onder windows ME en 98 werkte het wel, is dit op te lossen, is hier een bepaalde patch voor?, hij speelt wel de filmpjes, maar blijft dan haken bij het scherm loading...
Hij doet het hier gewoon hor. Heb je sp2 erop staan? De compatible patch? etc...
| I've got permission to color outside the lines |
Je moet een of andere DLL deleten... ff search doen...
(Of je swapfile klein houden, als je veel mem hebt gaat ie om een of andere reden alle geheugen in beslag nemen....)
(Of je swapfile klein houden, als je veel mem hebt gaat ie om een of andere reden alle geheugen in beslag nemen....)
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Idd die swapfile op 100 zetten ofzow. Of nog lager, dat is in nfs altijd zow.. En van die dll deleten heb ik nog nooit gehoord en dat hoef ik hier ook niet te doen
Ik heb ook gimme.dll gedeleted (gerenamed naar .old voor de zekerheid) en dat is toch echt de oplossing....
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ja, dat werkt dan niet meer.Op maandag 19 november 2001 12:29 schreef Devster het volgende:
Het schijnt dat on-line racen dan niet meer werkt....
ik heb die gimme.dll file verwijderd, maar het is alsnog niet te spelen. Het is wel een orgineel spel watik heb, dus daar kan het niet aan liggen.
Windows compatibility update?
Gimme.dll verwijderen (helpt alleen als je comp. update hebt)
Swapfile fixen op 256 mb.
Spel installeren in de default dir en niet op e:games ofzo. (schijnt ook weleens te helpen heb ik ergens gelzen)
Anyway, ik had nfs porsche ook origineel maar bij heeft hij nooit gedraaid op win2k. Sorry.
bij anderen draait hij wel heb ik gehoord.
Spel installeren in de default dir en niet op e:games ofzo. (schijnt ook weleens te helpen heb ik ergens gelzen)
Anyway, ik had nfs porsche ook origineel maar bij heeft hij nooit gedraaid op win2k. Sorry.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik las ergens (al met google gezocht op gimme.dll????) dat je ook je spel moet updaten naar minimaal V3.5....Op maandag 19 november 2001 13:44 schreef hessel82 het volgende:
ik heb die gimme.dll file verwijderd, maar het is alsnog niet te spelen. Het is wel een orgineel spel watik heb, dus daar kan het niet aan liggen.
swapfile moest dacht ik kleiner hor, anders gaat die lopen ouehoeren.Op maandag 19 november 2001 13:54 schreef Dinictus het volgende:
Windows compatibility update?
* DJ^ had zn swapfile onder w2k altijd op 378mb en had (na sp1) nooit meer problemen met nfs5Op maandag 19 november 2001 15:30 schreef Genotix het volgende:
[..]
swapfile moest dacht ik kleiner hor, anders gaat die lopen ouehoeren.
hmmz
Ja, swapfile op min 200 max 200 werkt ook, maar da's zo lastig steeds veranderen.
je moet niet de gimme.dll deleten, want dan kan je niet meer online spelen. Alles wat je hoeft te doen is je swapfile fixen op min. 128 en max. 256 Meg, dan ff rebooten en je kan spelen.
hoe kan je in godsaam je swapfile fixen, kan iemand misschien exact uitleggen hoe dat moet en met wat voor programma dat eventueel gedaan moet woren, want ik heb daar geen verstand van
Staat ergens in je control - panel . ( onder win98 bij system ) , op 2000 moet je ff zoeken .Op maandag 19 november 2001 18:51 schreef hessel82 het volgende:
hoe kan je in godsaam je swapfile fixen, kan iemand misschien exact uitleggen hoe dat moet en met wat voor programma dat eventueel gedaan moet woren, want ik heb daar geen verstand van
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Pagina: 1