Toon posts:

Nieuwe Boek van Stephen Hawking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft het nieuwe boek van Stephen Hawking, "the Universe in a nutshell" al gelezen?
Ik heb al eerder 2 boeken gelezen van Stephen Hawking en vond ze vreselijk intressant. Ik heb ze pas gelezen na 6 VWO anders snap je er de ballen van ;).
Maar ik ben benieuwd of iemand zn nieuwe al heeft gelezen en wat die er van vindt.

• Vinz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2021
Hij was uitgekomen in de UK op 8 november...is die dan al in NL te koop?

minds are like parachutes, they work only when opened.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
http://owas.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=3606677&si=18650712

Unravelling the latest amazing breakthroughs in theoretical physics, Stephen Hawking guides the reader through the evolution of Einsteinian physics to a universe of ten dimensions and a so-called theory of everything.

Proxis prijs: 80.61 NLG
Verschijningsdatum: 05/11/2001

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

Ik had het 'zogenaamde moeilijke boek'gelezen van hem , Het Heelal, Verleden en toekomst van ruimte en tijd. Ik vond het boek heel erg simpel, ik snap niet waarom hij een NOG simpelere boek gaat schrijven. Ook vond ik meing theorein van hem zeer onzin. Maar toch is het een intresante mens opzich krijg ik de indruk

8 )

Verwijderd

Topicstarter
"het Heelal" was inderdaad makkelijk, er was nog een boek en dat was moeilijker, maar ik weet de titel niet meer.