Ik maak op mijn intranet gebruik van modal window ( http://www.webreference.com/js/column90/ ). Nu wil ik vanaf deze pagina een nwe browser window openen. Tot mijn verbazing wordt dan de sessie niet mee gegeven aan de window.
Na wat uitzoek werk ben ik er achter gekomen dat er een complete nwe browser wordt op gestart, en deze deelt dus niet de cookie's met de eerste browser sessie (
).
Dus vervolgens probeer ik de browser SessID mee te geven in de URL, dmv SID of PHPSESSID=SessID. Maar dat werkt niet. Dat komt waarschijnlijk door het volgende
De browser ziet bij session_start wel een goed cookie maar leest niet de mee gegeven waardes.
Iemand een idee hoe ik dit wel kan oplossen??
Na wat uitzoek werk ben ik er achter gekomen dat er een complete nwe browser wordt op gestart, en deze deelt dus niet de cookie's met de eerste browser sessie (
Dus vervolgens probeer ik de browser SessID mee te geven in de URL, dmv SID of PHPSESSID=SessID. Maar dat werkt niet. Dat komt waarschijnlijk door het volgende
©nl.php.netAlternatively, you can use the constant SID which is defined, if the client did not send the appropriate cookie. SID is either of the form session_name=session_id or is an empty string.
De browser ziet bij session_start wel een goed cookie maar leest niet de mee gegeven waardes.
Iemand een idee hoe ik dit wel kan oplossen??
Programmer - an organism that turns coffee into software.