Toon posts:

Kan ik het lcdscherpje van een 286 laptopje mod.?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem eruit gesloopt maar er zitten 2 connectors op een met 15 en een met 5 pins hoe sluit ik deze aan op me pc en is dat wel mogelijk?

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

286 laptop, lol
lekker in de trein Commander Keen spelen!

Maargoed, hoe groot is dat schermpje en heb je niet wat meer specificaties?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Mod um in een zij-panel van je kast en doe er iets kewls mee. zo'n grappig dingetje vanwinamp ofzo. of display al je temps proc. vidproc. fanRPM. en al die shit.

Verwijderd

<normaal modus>

kweenie precies maar anders moet je ff je printerpoort checken. Kan je altijd leuke dingen mee doen.

<normaal modus>

Verwijderd

mjah dat is een veel gestelde vraag ikzelf zit er ook nog mee.. maar spec vinden van dat soort dingen valt niet mee (/me spreekt ui ervaring)
ik heb ook nog nooit iemand gezien die dat voor elkaar heeft gekregen (zonder pre fab controller(die vet te duur zijn))

als er vorderingen komen.. houd ons op de hoogste.. 'k heb ook nog een aantal van die oude lcd schermpies liggen uit 486 laptops..

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

In het aller-allerbeste geval is die 15 pins een VGA, en die 5 pins de voeding. Maar je grote probleem is dan om uot te vinden wat waar zit. Daar kun je eigenlijk alleen achter komen door een typenummer te vinden en daar dan de datasheet bij te zoeken...

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 16:17

Nohead

PSN ID: Nohead

tja datasheet zoeken ben ik ook al een tijdje mee bezig
maar het wil me niet echt lukken.
ik wacht nog steeds op antwoord van NEC support
zodra er nieuws is horen jullie het wel

btw mijn TFT heeft 34 pinnen iemand die weet of er standaarden voor zijn

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Mocht je de fabrikant mailen: vraag om de servicemanual voor de laptop. Als je specifiek naar die pinnen vraagt, dan laten ze je stikken, want dat heeft niets met de support voor het product te maken!
Pagina: 1