[RTCW] Serverstatistics.

Pagina: 1
Acties:

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik speel altijd op Gamepoint4 en kijk dan regelmatig naar de stats. Nu was mij al opgevallen dat de statistics een vreemd beeld geven van wat er allemaal gebeurd op zo'n server. Een voorbeeld hiervan is dat een n00b met 9 minuten speeltijd bovenaan stond |:( Nu vraag ik me af hoe die stats in elkaar steken. Hoe wordt dus je rank bepaald? :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03
Ik denk dat ze kijken naar hoe goed je bent :) (de efficientie dus) zoals bij dat ventje dat een half uurtje gespeeld heeft. Als hij meer ventjes heeft gekilld met minder dood te gaan dan is hij dus beter dan een prof die iets meer dood is gegaan. Blijkbaar gaat het daar niet om hoe lang je hebt gespeeld, maar hoe je gespeeld hebt.

The devil is in the details.

Verwijderd

heeft het er ook niet mee te maken wat je doet (ben je een engineer? daar haal ik vaak ook meer punten mee dan bijvoorbeeld een Lt die meer kills heeft...)

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Op maandag 19 november 2001 15:42 schreef Nosfer@tu het volgende:
heeft het er ook niet mee te maken wat je doet (ben je een engineer? daar haal ik vaak ook meer punten mee dan bijvoorbeeld een Lt die meer kills heeft...)
Ik weet wel dat ik behoorlijk lang in de top25 heb gestaan toen ik nog vaak als engineer begon en de muur opblies. Nu ben ik meestal eerst sniper om dekking te geven en wordt daarna medic. Nu ben ik naar de 84ste plaats gezakt... :(

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
W00t zelfs ik sta erin :) DarkJedi=DDM=
Wel flauw wil je voor je team spelen kom je lager te staan :( dus moet je meer frags maken maar dan help je je team vaak niet meer. Ja wat moet ik nou :?

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:44

Steffie

Opaque

Deze sortering van de stats zijn leuker: http://www.gamepoint.net/stats/GamePoint_Return_To_Castle_Wolfenstein_-_4_500_min.html
Ik sta 14e op dit moment.

Maar die rank en efficiency vind ik maar een loos getal. Hangt er inderdaad maar net vanaf wat je speelt en hoe je speelt. Dat soort stats is alleen nuttig bij iets als DM of Instagib.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Sommige servers zijn echt klote ingesteld.

5 seconden respawntijd is te kort
30 is te lang
10 is goed
kan je nog ff van type kiezen en ff wat zeggen nog.

Ik vind er teveel amateurs bijzitten.
Ik vind mezelf goed maar dan wel in teamverband.

Als ik constand de enigste ben die voor de warplans ga dan kom ik nooit ergens.
of altijd met z'n 2'en.

Ik sta lang niet altijd bovenaan maar maak vaak de weg vrij voor anderen enzo daarom schieten de punten niet echt op.

Vaak pak ik andere servers, die van gamepoint zijn me te vaak vol.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Grappig dit, kende deze lijst niet. En zo blijkt dat ik veel verslavenderrrrr ben dan ik dacht, ik schrok van m'n 39e plaats :) vooral aan de speeltijd te danken, niet dat ik nou zo goed ben :'(
Pagina: 1